Semester äntligen!!

Semester har man o de va behövligt.. verkligen o komma bort o få paus från vissa delar som har med jobbet att göra.
Ibland blir det inte som man tänkt sig så e de bara.

De var cityfestivalen i helgen o det var jättetrevligt.. va med malin tors, fre o vi hade jättretrevligt som vanligt när vi umgås :)

Va hemma hos mig innan hon o jag i fredags o sen ner på öltältet o träffa lite andra Bauhaus människor.
Minglade runt där en stund o sen så gick vill till Bill o bob men ja kände mig full o trött så det blev hem o sova ganska tidigt.

Lördagen var det jobb igen sen hem o så va Nina o Natta här sen kom Mirelle o sen bar det av ner på stan efter ett tag o vi käkade lite langos o wok o ja insåg att ja hade glömt mitt leg hemma, senil som man e så vi knata hem till mig igen o sen taxi till Mango festen som var riktigt rolig..
ja o Mirelle dansade nog hela tiden.. sen så kom Lilla o Anna o vi damsade på ute på gården där dom spelade oxå va verkligen jättekul:D ..

Sen ner på stan för fyllemat o sen så vart det efterfest med drygot vilket ja borde skippat var en jobbig dag på jobbet sen på söndagen men de va bara att bita ihop för semestern börja ju kl 16 :D..

E inne på min tredje semesterdag nu, i måndags vart det att sola o shoppa med bästa Mallan sen hem duscha o slappa o invänta sällskap o det vart inte mkt sova den natten vilket inte gö rmig nåt som är ledig men synd om drygot,.

Sen i går vart det mor min sen kom Bästa Hannis/frugan o hämta mig o det vart mer shopping o sen ut o bada Tyra i sjön, Hannas hund.

Åkte o handlade grillmat o grilla på hennes balkong o slappa hela kvällen.. så himla skönt.. kan verkligen slappna av med Hanna o hon förstår mig så brao ja henne-..,min egna psykolog som alltid får mig att bli lugn o känna mig bättre.
Vi disk. det i går att jag e en planerare när de gäller att hitta på saker, hon tänker en sak hon vill göra ja ringer o säger att vi borde göra det o hon behöver bara säga ja hehe :P de e nog sant.. jag planerar ofta när man ska ses o vad vi ska göra.. men jag vet att jag inte e nån bra reseledare när de e större utflykter som gäller hehe..

Nej min Hannis e bäst :) vi ska åka till finland sen till hennes Pauli.. blir inget grekland eller nåt sånt vill inte av många anledningar.. känns inte rätt alls just nu.. kanske åker när de e kallt istället.

I morse så va ja ut med Hannas hund för babe mår dåligt av pollen så tänkte hon skulle slippa o sen när ja kom in så började få små utslag på hela kroppen knottror överallt o de klia nå enormt måste vart nåt i gräset som ja inte tål.. de kom verkligen på en gång så tog en allergi tablett av Hanna o sen duscha o sen la vi oss i hennes säng o total slockna o sov till kl 16, herregud va trött man blev av dom.

Stackars babe o behöva vara så trött varje dag :/

Nu vet ja inte vad jag ska göra vila o slappa lite får se om man bara blir hemma kanske i kväll.

Lägger inte lite bilder då ja inte orkar skriva nå mer.

De har blivit lite shopping nu då hehe :P



En kväll med dessa galningar :)


Jag, Tomas, Landås, Robert, Melinda, Oskar, Melindas vovvi o Melindas ass ;)


Ta kort på varran samtidigt kan man göra :D


Ööööööölllll!!!


Melinda o Landås som e schtek i Rayban


Oskar o en jävla massa öl :P


Jag o bästa älskade Mallan i fredags hos mig :) Love u



Jag i fredags :)


Ja o Mirre innan Mango :) så söta sååå


O så här kände drygot för att göra innan han drog till jobbet.. tack jag fick inga tvångstankar o va tvungen
att stänga dom väääldigt fort oooo neeej!!!



Sola lite :D


Mitt o Hannas krocket spel som vi ska ha i Finland :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback