Fredag!!

Fredag i dag skönt som fan o underbart väder.. gud vad jag älskar sommaren helt underbart.. nu skulle man va ett gäng vid en fin stuga vid sjön/havet o bara grilla o dricka o mysa :D .. känne rmig glad o mkt lugnare än på länge de e så skönt.. men de har ju sina anledningar:) finns ju dom som gör en extra glad.. efter att ha haft mkt som hänt runtomring mig o saker man gjort som man inte va beredd på själv att det skulle hända.. tänker ej ta upp det här för privat men nu så känns det så mkt bättre.. personer som fått mig att må så dåligt finns inte ens med i mina tankar längre.. inte på samma sätt.. nu struntar jag i om dom sårat mig för ja vet bara att de skulle helt enkelt inte vara så.. man ska inte ta bara för att de finns där.. men ibland så blir det tyvärr så..

Man tror att de ska vara så men så händer det nåt som ändrar ens tankar..  livet börjar kännas lättare o allt de där som man stängt in o stängt dörren till som en vacker dag inte får plats o sen helt plötsligt får det helt enkelt inte bara plats längre..börjar försvinna o ja inser att de funkar inet att  göra så mot sig själv hela tiden.. men tyvärr så de där med att ta hand om sig själv har inte existerat för mig, ja vill att alla andra ska m bra men sen om jag själv gör det skiter jag i.. o att prata om känslor o tankar går inte riktigt.. bara mina närmaste närmaste vänner som förstår mig o vet hur jag funkar.. skriva om dom kan jag men sen när det kommer till att prata om tar det stopp.. bara går inte.. men ja försöker lära mig..


Jaja i vilket fall som helt så vet ni nilka ni e som jag älskar o tycker om så mkt även om jag e dålig på att säga det.. skulle inte vart där jag e i dag utan er..
Puss and Love u all!!!

Men annat, vart sjukt mkt på jobbet hela veckan sönderjobbad men det e som de e.. man känner att man lever iaf hehe :P sen så e de ju nån som håller vaken lite längre på nätterna:P inte mitt fel;)

Ska till Falkenbergska kvarnen i kväll på after work med jobbet.. mina kollegor e dom bästa alltid kul med dom..
Bauhaus galningar :P hehe...

Men nu så ska jag ut o röka sen skölja ur toningen jag har i håret :D

Min Angie e här oxå då men de kunde ni nog räkna ut.. älskar henne så mkt.. min enhet.. du är så underbar o vacker.. o tro inget annat!! Big Love.. vänskapskärlek tills vi dör!!

Hejjpa pusssss

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe ok ja då läste du min kommentar på hennes blogg =)

2009-05-30 @ 14:29:35
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: elin

hej..ja det va ett tag sen. tack.. jo, det är rätt jobbigt just nu, men blir väl bättre med tiden..

allt bra med dig då?



kramar

2009-06-01 @ 23:34:42
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Jonna

hej stumpan hur e det? :) länge sen vi hördes, hoppas allt är fint :) puss

2009-06-04 @ 07:26:16
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback