Jo men bloggen lever :P

Hehe då jag fått lite klagomål på att jag slutat bloggat så tänkte jag att göra ett litet inlägg.. har haft nada lust att skriva här.. men nåt ska man väl kunna knåpa ihop iaf ^^

Har väl inte direkt så mkt spännande att skriva om, jag jobbar o åter jobbar... försöker att gå ner i vikt men det går inge bra alls.. jag äter nyttigt, festar mindre o motionerar men det händer ingenting :/ börjat med p-spruta o får för mig att de e den som gör att jag inte går ner i vikt.. la ju på mig några kg nu när ja börja med den gått ner lite av dom men nu så har jag fastnat.. men jag kämpar vidare.. har bestämt mig för att 2010 e mitt år.. nu har jag mått dåligt så de räcker o blir över.. dags att rycka upp sig o inte låta andra få en må dåligt... har iaf börjat att stressa mindre o magkattaren e mkt bättre de e skönt.

Röker nästan ingenting heller, ibland till fest men har dragit ner nästan helt.. känns bra.
Det går åt rätt håll iaf..

Att äta nyttigt går faktiskt bättre än förväntat, har inget speciellt socker eller fett sug.. men det e dyrt att äta nyttig mat men de e bara o bita i det sura äpplet o gilla läget för jag vill ju gå ner o vikt o må bättre.

Har ju en hel garderob med snygga kläder som jag gärna vill kunna använda igen.. jag e inte 20 längre o får säker inte samma kropp igen men de e ok bara några kg mindre.. känns skönt att jag lärt mig acceptera mig sj bättre o känner att hela jorden går inte under o alla blir inte äcklade av mig o kollar konstigt på mig bara för att jag inte e trådsmal. Tog bara ett antal år att fatta det hehe.

Ska snart ta o titta på nyaste Desperate Housewives avsnittet, har haft mkt serier maraton på senaste tiden här hemma för  mig sj.. bästa terapin. För mig iaf :)
Cougar Town e ju helt klart nya favvo serien haha sjuukt kul serie alltså :D

Hmm ja det har hänt en del andra saker o det e en person jag saknar en hel del men tänker inte gå in mer på det.. det e bara jobbigt o sakna någon väldigt mkt.. inte lätt de dära..

Nej nu orkar jag inte skriva nå mera i dag ska väl se till att skriva lite oftare här i framtiden ;P

Puss o kraaamis dårå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback