Jobba jobba jobba..

e nästan det enda jag gör känns det som ibland... säger bara tur för mina absolut bästa arbetskamrater.. vad skulle jobbet vara utan dom.. så hiiiiiimla tomt o trist.. dom ger en skratt glädje o styrka.. me love them <3 .. o snart kommer Mirre Birre sluta  :( min lilla glädjestråle avdelningen bredvid min... kommer saaaaakna myyyysche mysche.. blir att våldgästa kvinnan i Oslo sen.. jag har ju aldrig vart i Norge så då kan jag ju slå två flugor i en smäll ;P ^^  puuuuusss på dej Mirelle... vi ska ha bästa avskedskvällen för dig min lilla stumpa :P



Min förkylning (peppar peppar ta i trä ) börjar att bli lite bättre.. men tränade inte i dag.. får se om jag tränar i morrn.. is sånt fall blir det träning på kvällen.. ska hem till min sötaste Lilla T i kväll  <3 så kommer vara trött i morgon bitti.. den här förkylningen har stannat upp hela träningen o det känns som att jag aldrig kommer bli smal igen för jag kommer av mig hela tiden.. gaah.. men men va fan ska man göra då.. provar gamla kläder o tänker att herregud hur stor e jag nu om jag tyckte jag var tjock as hell när jag kunde ha dom hör kläderna o jackorna.. hmm.

Men fick ett väldigt snällt mess i dag som gjorde mig lite happy.. tydligen så duger den gamla tjockisen fortfarande ;P

Men nästa vecka så blir det iaf träning på sten hård nivå.. så fan ta om nån dum sjukdom kommer o smittar ner mig igen..  önskar jag började senare på dagen då jag jobbar kväll.. det blir så himla stressigt att hinna träna innan..

Ja herregud vilka problem man har alltså.. haha.. men för en sj så e dom stora ibland..

Nej jag borde verkligen hoppa in i duschen snart..

Skönt att vara ledig i morrn iaf :D

Bye bye
<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback