JAG ÄR KÄR!!!

Jag såg nog världens bästa film i går, THOR .. mm MMmm vilken snygging som var med plus att filmen va som sagt sjukt bra .. me like alot .. får tacka min lillebror som ville gå o se den filmen ;P fast kan ju inte säga till han att jag tycker att han som spela Thor e snygg han e ju bara 12 hehe ..

Somnade iaf 22,45 typ i natt o vaknade jaa 3,45 av att jag behövde gå på toa o det skrevs på min fb o ja sen var jag klarvaken .. o har jag sovit sen dess ... oooh nej .. men har iaf fixat frulle till lillbrorsan som hade match i morse o sen vart o solat .. planen nu e att försöka sov el vila lite för att sen ta en promenad i det fina vädret o gå på systemet utifall jag vill hitta på nåt i kväll .. just nu så e jag inte alls sugen på det för det var så skönt att vakna icke bakis i dag men ja det kan ju ändras under dagen så att de e ju lika bra att förbereda sig utifall liksom.

Planen e att grilla på teleplan med några från jobbet, får se hur det blir med det .. kanske svänger förbi o sitter där en stund för att sedan dra till Emma som bjöd in mig på grillning hos henne :) .. ytterst trevlig o jag vet inte en gång som vi inte har sjukt roligt ihop :) att sitta ute o grilla utan toa mitt i stan känns ju sådär .. e man på landet så kan man ju ta en buske el nåt men inte i stan .. jag e för bekväm hehe ;P .. men som sagt får se vad denna valborg bjuder på. Kanske sitter hemma sj o bara softar .. meen ja jag får ju oftast ett ryck mot kvällningen o vill iaf hitta på nåt när de e lördag.

Man har ju ibland noll karaktär tyvärr när det kommer till fest o umgås med vänner, men har dock lagt ner i veckorna .. det e så onödigt att vara trött o bakis på jobbet .. fuskade dock under påsken o var ut en torsdag o har vart ut nån onsdag med grabbarna men annars så tackar jag nej för jag pallar inte att festa som man gjorde förr .. tycker även att gå på krogen oftast suger .. spciellt i den här stan .. alla brudar känner alla o tittar snett o snackar skit om en o alla har fan legat med alla .. buksvågrar hela bunten .. o det ska trängas o ha sig .. nej tacka vetja å, tabazco, pitchers, billan, bishops .. där man kan sitta ner o softa o snacka med varran .. e det ett tecken på att man börjar bli gammal hehe ;P .. oftast när jag går på nån krog som pluto el bmb så e det för att alla andra vill dit .. ja nej den här stan suger ibland ... verkligen .. tur man har dom absolut bästa vännerna utan dom så skulle man ju bli smått knäpp.

Men nu så e det inte långt kvar tills jag drar, ska försöka åka till spanien i sommar o hälsa på Angie o kanske Mirelle .. sen blir det äntligen Australien igen i 6 mån o efter det får man se vart det bär av .. blir väl hemma över sommaren o sen får man se .. det finns så mkt att se i världen o massor som man kan uppleva som man inte har någon aning om. Jag vill inte bli gammal kärring som sitter på hemmet o ångrar att jag bara suttit hemma i lilla Västerås hela mitt liv .. förr har pojkvänner styrt mitt liv på ett el annat sätt men nu så har jag hållt mig helt singel i över ett år o det är ju helt underbart skönt .. att inte ha en kille som man hela tiden oroar sig o bryr sig om för att det hela tiden ska strula medans man sj inte mår bra .. varför va jag inte singel tidigare en längre period .. hoppat från ett långt förhållande till ett annat .. men tyvärr så tror man att livet e över utan den personen man blivit kär i o deppar ner sig totalt .. vilket e så onödigt o puckat ..  men men man lever o lär.

Hoppas jag hehe.

Gud vilka mongo o random inlägg jag skriver typ 3 ggr om året .. men ja jag e ju inte som alla andra o vem vill vara som alla andra egentligen .. folk får tycka vad dom vill om mig o ta mig som jag är .. jag vill bara väl i grund o botten .. nej dags att sluta svamla nu o försöka vila lite ..

Hej svejs.

Snodde bilden från Emmas blogg ;P snygg deluxe




Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

VI GIFTER OSS MED HAN BÅDA 2!! Hahaha ;)

2011-04-30 @ 12:16:52
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ohh jaa .. han e man nog åt båda två hahah ;P

2011-04-30 @ 12:36:08
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback