Hemma i dag...

Vart hemma i dag från jobbet, sista dagen har jag bestämt mig för..måste till jobbet i morgon .. försöker vänja bort nässprayen men det går inge bra tyvärr :( får ingen luft annars o de funkar bara inte får panik.. så ja jag har tagit nässpray i över 2 v nu o det kommer säkert bli 1 till hehe om jag känner mig själv rätt, nässprays torsk AB ..

Annars så har jag passat syskonbarnen i dag, svägerskan behövde barnvakt för hon skulle på utblidning o barnen var småsjuka så dom kunde inte gå till dagis så som tur va så var jag hemma i dag o kunde ta dom.. sen så var jag tvungen att åka ner på stan o handla present till Magnus lillesyrra som fyller 16 år i morrn. lagom pigg man va på detnär man e förkyld men men så e de ibland....hittade iaf 1 kofta, 1 linne, 1 top o en ögonskugga :) enjättefin eyedust svartbrun typ från Make up store :)

Nu e det Desperate Housewives på tv ^^

Jag o Ellinor
image90

Elli sover :)
image92

Alica.. sötnosen
image93

Här leks det för fullt ::)
image94
Gott med saft :)
image95

Fick jag titta på idag hehe ..
image97







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback