Kan icke sova..

Eller ja kan o kan.. känner mig pigg o fastnade inne på facebook o gjorde filmquiss hehe jätteroligt :D men annars så e kl 2.18 o här sitter ja klarvaken.. ska kolla lite på tv o se om jag somnar snart hehe..

Jag längtar tills jag blir frisk igen så jag kan börja träna på allvar :) det nya gymmet känns jättebra iaf.. känner verkligen att jag måste ner några kg minst 4 kgjag skulle ju bli övrerlycklig om jagkom ner till 57 kg.. fatta att jag var 2 kg ifrån innan semstern o OP... men dit kommer jag igen... bara härda ut o träna som en galning sen ^^


Skickade över lite bilder från jobbet från våra personal fester.. lägger ut några..

Jag o Babe Mathilda
image55


Sussie o Malin limmar naglar hehe
image56

Gittan o Åse
image57

Jag relativt normalt kort
image58

Jag mupp ab vad gör jag med munnen hehe... annars Maria o Erika
image59

Thessan söt jag mupp
image60


Jag ser återigen ut som en mupp haha.. plus en surkart ^^ annars Thessan o Malin
image61

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha välkommen i klubben, sitter också och är vaken utan att ha något annat att göra än att dega runt på facebook. Lyckades rätt bra i ett filmquiz jag testade också. ^^

2007-10-08 @ 02:32:27
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Anette

Vad snygg Malins topp var, den svarta och vita i lite glansigt material.
vart kan hon ha köpat den tro? :)

2007-10-08 @ 14:40:47
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback