Söndag kväll o nyduschad :D

Ja då var äntligen den här jobbhelgen över :) har vart lite småhängig på sistonde känner att jag har en förkylning som hänger i kroppen hoppas på att det ska släppa snart..

I morrn så ska ja ner på det nya gymmet här o fixa kort, det var jättefräscht där nere så ska bli skoj att börja träna där.. har lagt på mig i vikt så jag trivs inte med mig själv för fem öre just nu :( känner mig bara tjock o ful.. men ska jag gnälla så ska jag fan göra nåt åt det oxå.. nu får jag ju träna igen efter OP så nu jävlar hehe ^^

Ligger i sängen nu med datorn o har precis duschat  :D så himla skönt när man ska krypa ner i sängen .....

O på torsdag så fyller min älskling år så på onsdag så ska de storshoppas present till han för han fyller ju ändå 30 år snyggingen min .. men han ser inte ut att vara äldre än 27-28 :) sen på tisdag så ska jag köpa en skitsnygg ljuskrona på jobbet en helsvart den e apsnygg iaf ska lägga ut en bild på mitt underverk sen ^^

Ska försöka att inte shoppa så mycket den här månaden utan att spara pengarna istället ... måste sluta slösa så mycket hela tiden.. så onödigt....

Nej nu ska jag glo klart på Cold case :D


Min skäggiga pudding hehe ;)
image32

Älsklingen sover... I love his tatto ;)
image34


Puss kalas hihi ....
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback