Skyan i kväll då o en massa nice sällskap..

Det blir en trevlig tisdag igen då med en massa roliga vänner o lite vin o öl :D gott gott ... ska använda mit nya linne i kväll iaf .. e helt kär i det för de e sååå snyggt :D


Snart så kommer Madde hit så ska jag hoppa in i duschen o sen efter ett gulligt liten önskemål från min fina Madde så ska jag lägga en skugga på henne sen :D .. sen så bär det av hem till alexs.. hehe 3 min gånngväg inte så avancerat .. tar med alkoholen o Maddes lilla Selma under armen så hon slipper ligga här själv alltför länge :D ..

I går så bjöd jag Alexs på mat så i dag så lagar hon mat åt mig pullan min :D ... skönt att slippa själv ..

Nej men om jag ska lägga ut en bild på mitt nya inköp ..

Hej hopp ..


image231


Skabbig efter en dag på jobbet.. snart dusch...
image232

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad jobbar du med då?
jag tycker du sminkar dig jättefint, bajs på alla som säger annat. jag brukar sminka mig mycket dagligen också, älskar smink.. ju mer desto bättre :P

2008-04-15 @ 18:35:17
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Sofia

Skit att jag missade Trevliga Tisdag men den 29:e då jävlar =)

2008-04-17 @ 09:02:51
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Jonna

jaha vad kul :) killjobb är rätt roliga ibland faktiskt :)

det är kul med
lite skrikiga färger på sminket, har kört med bruna nyanser så länge nu så det är kul med omväxling :)

2008-04-17 @ 12:00:45
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback