Skybar förra tisdagen :D .. uppdatering på begäran hehe ;)

Lägger ut lite bilder från förra tisdagens bravader ...

Annars så har det vart fullt upp, har jobbat massor o festat massor o ska festa i kväll o sen i helgen igen.. hehe blir aldrig lugnt nuförtiden.. Alex flyttar till sthlm snart o det känns sjukt jävla hårt, ingen av oss har någonsin träffat nån som e så lik en själv .. skulle nästan kunna flytta med Alexs till sthlm men kan bara inte lämna mina syskonbarn här det går bara inte vill vara nära dom.. sen så e inte sthlm min favvostad direkt hehe ..kommer sakna henna sjukt mkt på jobbet men vi kommer ju umgås ändå, blir trancekryssningen snart sen så har vi semester samtidigt så dfet blir att spendera den ihop en hel del i sthlm o sen kanske utomlands :D helt underbart.. min pulla ..


Annars så har jag vart en hel del med Alexs nu som sagt eftersom att hon snart flyttar.. har kollat på liet skräckisar, Malin o Alexs låg på en varsin sida om mig i sängen o var rädda hehe .. det brukar vara jag som e rädd men jag börjar nog bli härdad nu hehe ..Sen så har jag aldrig känt mig så här trygg någonsin som jag gör i den här lght.. helt underbart.. mår faktiskt bra för tillfället om man vågar säga så utan att det händer nå trist.. hoppas iaf på en sak i helgen sen så får vi se om det blir så ^^ -.. hoppas kan man hehe ...

Förra onsdagen så var vi ute med en leverantör o mja, vi åt o söp för över 10000 kr, inte illa pinkat.. först så var vi 10 pers på restaurangen men så gick vi 5 st vidare till krogen o där lyckades vi på 5 pers supa upp ca 5000 kr på mindre än 2 tim.. heeelt skjukt men fan vad kul vi hade.. men jag vart inte alltför full eftersom att man åt så pass mkt samtidigt :D .. den leverantören o så rolig att gå ut med  :D .. men ja vi säljer ju sjukt mkt från dom oxå .. fick en egen vinflaska för att jag sköter mina beställningar så bra från dom :D kändes bra...

Ja o sen på måndag så ska Anette kidnappa mig efter jobbet o vad som ska göras o destination är tydligen Top Secret så mmjaa.. hehe ska bli intressant men innehåller det en söt liten Anette så blir det nog super, .. sa till min Chef att kommer jag inte till jobbet på tisd så har Anette kidnappat mig till oslo eller nåt haha ..

Hoppas att min uppdatering e godkänd bästa Liten :D

Nehepp om jag kanske ska ta o duscha snart.. ska kanske bara slappa lite till . vette fan.. vill att Alexs ska sluta jobbet o komma hit så vi kan knäcka första biran hehe ..

Pöss på er alla mina bästa babes.. älskar er alla .. pösssss

Se ya

Vackra Madde med underbara Selma.. love them both.
image240

Roliga Kimpa från jobbet :D
image241

Jag o Madde                                                  Absolut bästa Selma  
              

Jag HOT; NOT!!! Haha       Kim Igen :D
                  



Vackra Madde :D
image249


Vackra och underbara Alexandra
image250

Kim fular sig! Hehe       Madde pekar fuck you :D
                     

O sen slutligen jag igen då ...sen fick kameran stanna hemma.. man får inte tillbaka den 2 ggr efter att ha tappet den på krogen hehe ..
image256 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback