Festar..

Festar hemma med Anna, snart ivägpå fest :D ska bli nice.. sitter en massa skit i skallen just nu... det är inte jag utan du som måste lösa dina problem men ändå måste jag lida.. när ska jag få vara helt lycklog utan stora problem jag bara undrar .. känne ratt jag skiter i allt nu o gör det som faller mig in.. kan inte ge allt av mig själv o hålla mig uppe på ytan så e det bara.. jag älskar dig men ja alla har en gräns ... men mina vänner e underbara dom ger mig den styrka jag behöver o jag e tacksam att jag e så stark som jag e som person.. mycket kan bryta ner mig men jag tar mig alltid upp igen på nåt sätt.. depprisonen finns alltid nära men den lyckas aldrig att bryta ner mig helt... jag kan ha ångest så jag vill spy o kanske aldrig mer vakna upp men ändå så finns jag här varje dag.. de e nåt som håller mig uppe iaf.. jag är tydligen här av en anledning.. eller.. shit the same du eller ingen annan ska inte bryta ner mig jag har inte tagit all denna skit i mitt liv för att bara e upp.... aldrig.

Men mina vänner o ni på mitt jobb som gör mig glad tack till er alla jag e tacksam.. många ser mig som en kall bitch o jag anklagar ingen men ni som känner mig vet vem jag e o jag bev isar inget annat.

puss på er älskar er alla..bildinlägg kommer nu ska vi festa vidare,


Pussen

Kommentarer
Postat av: erika

Heej! Tusen förlåt för att jag inte messat tillbaks ännu, som vanligt läser jag ett mess och tänker att jag ska svara snart men ja, blir alltid att jag glömmer. Är ju så jobbigt att jaga mottagning här, ja du vet! Anar att en viss person är lite jobbig. Har inte pratat med denna på ett bra tag, sen du va här sist faktiskt... Hoppas du mår bra iaf. Kraaam och puss. Barnen saknar dig :)

2008-08-16 @ 00:43:42
URL: http://www.trolltrean.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Haha de e lugnt gumman sånt som händer..haha jo eran mottaging suger ju lite,..Mmhhmm han e sjukt jobbig just nu med sin velighet, fattar ej vad han hålle rpå med men låter han vara tills han vet vad han vill.. hans förlust iaf. Ja jags kanar dom med.. hoppas att allt löser sig så jag får se er alla igen annars så får vi träffas i stan nån gång.



Puss på er alla.

2008-08-17 @ 17:54:12
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Upp kommer man alltid, på ett eller annat sätt.

Finns här om du behöver mig, du är grym!



Puss

2008-08-17 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback