I dag alla mina slynor ;)

Haha ja i dag alla mina älskade slynor o kianske mans slynor haha ;) så drar jag o Alex på trance kryssningen o det kommer att bli så grymt har längtat i 3 mån nu men nu så är det ÄNTLIGEN dags :Djag ääääälskar trance.


Ska ner på stan först o leta lite kläder sen e det off till båten och checka in sen så klart till tax freen o köpa alkohol ;) för oss som e alkisar Mange ;) faaan vad roooligt det kommer att bli :D


O Johanna o Tony jag saknar er speciellt efter samtalet på msn i går :D haha o ja som sagt du fick ju se min puppy face haha .. puss puss gumman o kram kram Tony din flummiga gurka haha :D


Shit vad kul det här kommer att bli o det roliga e att de e flera som vi känner som ska åka :D

Måste komma ihåg att köpa tutt tejp på stan så att inte mina boobs ramlar ut hehe ;)

Men ni får ha det så kul hemma i v-ås eller vart ni nu befinner er o jag saknar o tänker på er alla :D mina vänner är det bästa jag har slåt allt.. eller ja det absolut bästa o kärastejag har e mina syskon barn dom betyder allt för mig.. faster älskar er.. mina vackra flickor.

Får se om det blir trance i sthlm på lördag eller om vi åker hem till v-ås o kör trance på Å2 .. det visar sig ska vara full ett par dgr nu haha nykter lördag dag iaf hehe ;)

Ja info om kryssen kommer om några dgr o Johanna pics kommer oxå ;)


Puuuuuuss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kul ;)

Hoppas du får det svinigt jävla roligt där nu :) och dansa heeela natten! puss o kram

2008-08-28 @ 11:46:18
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Dansa järnet nu gumman!

2008-08-28 @ 13:03:14
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha eller hur eller så är det där du på dansgolvet =) Kör hårt tjejen och dansa så taket ryker för mig med!!

Ha en toppenresa nu!

2008-08-28 @ 13:17:11
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ha det så kul det är du värd min pulla SKÅÅÅÅÅÅÅLLLLLL

2008-08-28 @ 13:26:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Spajk
Postat av: Johanna

Weiii. Du förgyllar min dag Lina! Ha det bäst på kryssen o gläns på dansgolvet!

2008-08-28 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback