Pissväder.

Jävla pissväder, regnar hela tiden. Jag som skulle ut o gå hoppas att det blir uppehåll nån gång. Jag har ju som sagt lite vikt att bli av med, speciellt nu efter semestern när man har ätit o slappat o festat. Ser ut att vara gravid liksom o som en fotboll i ansiktet.. fattar inte varför allt ska sätta sig i ansiktet o på magen på mig. Avskyr att vara så runf i ansiktet inte alls fint inte på mig iaf, sen så den där jävla dubbelhakan som jag får o inget hakparti.. men nepp det ska det bli ändring på nu, äta nyttigt o ut o röra på mig o ner i gymmet i källaren när jag kommer hem sen. Man vill ju inte nyss ha blivit tillsammans med nån o se ut som ett fläskberg.. nix. Men allt går o ordna bara man e envis. Sen så e våra grejer on the way från tullen :D äntligen. Ja de e tur på ett sätt att det inte e badväder för jag badar inte med den här kroppshyddan, no way.

Filip ska jobba över i dag det suger ju en del, har funderat på om jag ska åka hem men jag stannar nog lite till får se hur det blir.

Kollade igenom kort i går o såg att jag inte lagt ut nå bilder från midsommar hos Jonas så lägger ut några nu lite såhär försent hehe..

Jag o Sofia Darl




Davve i sin extremt snygga stråhatt haha



Igen hehe



Jonas som har extrem ångest över vart han ska ställa grillen haha.



Sofia


Alex o Jonas



Anette o  Tomas


Jag o Anna


Egopics hehe ;)                                 Jag o Sofia igen
   


Bättre sent än aldrig hehe

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja gör det du, då passar jag på att göra detsamma :)

har ju ändå alltid koll på din blogg så skratt



2008-08-05 @ 12:36:59
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ta gärna fler bilder på mig snett underifrån så jag ser ut som ett megapäron...

2008-08-06 @ 09:12:46
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fast den översta bilden gillar jag verkligen. Det är liksom något lugnt och fridfyullt över den.

2008-08-06 @ 09:13:33
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha asg men gumman då du ser väl aldrig ut som ett mega päron du är alltid vacker så sluta nu. Ja den e helt underbar, men där ute så känner man verkligen lugnet så fint där..pussen

2008-08-06 @ 21:50:41
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback