Helgen...som vart ..

Jahapp helgen sprang förbi som vanligt då.. fredag skulle bli en slapparkväll men då pratade jag med min bästa babe Hanna som övertalade mig att komma till henne :) vi vart fulla o glada o hade jättekul drog till månen det ar heelt okej :D

Sen lördag så vart det fest hemma hos mig, många banga vissa svek men ändå så lyckades vi bli sjukt många haha men kul hade vi ... vart dock för full haha men men shit happends ...vi hade kul iaf :D tack Malin för bästa sällskap o peppning :D ... Putte med :)

Vart Å som vi knappt hann in på innan vi skulle ut igen, sen månen igen då..hade kul den här gången med...


Lördagen bestod dock av illamående m.m o spyattack i kön på Media markt.. lyckades hålla mig..tack gode gud .. fick stöta på den segaste inforamtionen någonsin .. e van vid mitt jobb där alla arbetar snabbt fast cvi har milslång kö .. här häftade vi hellre papper men men vissa e sega som fan..
Sen så hämtade vi hem min nya kyl/frys och slängde den gamla sen hem till Puman o bakisäta o bakissova sen bakisäta mer o kika på film .. Voncas brorsa trodde inte på mig när jag sa att jag har inget speciellt godissug eller sötsug fast jag äter o dricker mkt light produkter o ja sa fråga Vonca o hon sa att när Lina väl e sugen o vill svulla vilket händer extremt sällan då SVULLAR hon rejält haha .. *S* så det vart en riktig svullarbakisdag men nu får det dröja lääänggeee tills nästa hehe ...

Ja men de va väl det hehe .. massa kul glömde dock ta kort i helgen men fick lite fina kort på Babe o mig från i fredags så lägger ut dom ..

Hade planerat att nu ska jag inte dricka på länge men ack nej samma dag så kommer Mallan o Sussie o säger att det går inte för Sussie fyller ju 30 snart o då blir det storkaka hemma o Sussie, hehe mjaaaha .. kan inte skippa hennes stora dag då skulle hon bli besviken o jag vill inte heller missa den.. o nykter fick man inte heller vara  *S* ;) nej men det blir bara lite alkohol.. vill inte bli odräglig ..


Nu kommer lite bilder...


image179


image180

image181



image182


image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback