Jahapp..

Vad hände i fredags jo Lina gick ut o hade skitkul men de e dock inte lika positivt för beach 2008 haha . ska träna i morrn men usch de e hemskt... käkade rå lök i går på lunchen o fick världens magkatarr o mådde skit.. fortfarande katarr men de e bättre men mår dock illa hela tiden men orkar fan inte o spy ...

Men fredagen var verkligen rolig.. hade skitkul med tjejerna på BMB sen så träffade jag Chrille med sällskap o äntligen en tjej som gillar trance.. riktig trance... äntligen nån tjej at tdansa men..No afence Chrille hehe...

I går så tog jag det bara lugnt efter jobbet, städade o diskade lite.. va soft..

Mådde grymt mkt skit på jobbet i dag.. katarr, frossa, varm, frossa, varm, yr, tung i kroppen..mådde illa..mmm skitbra liksom... eller NOT men de gick ju iaf... fick ett ryck där på slutet där jag städade ofyllde på i min gång.. ser det iaf inte lika tomt o hemskt ut o hyllorna när jag kommer på tisdag.. folk yr fram som galningar på helgen fattar inte.. respektlösa människor som inte vet hur man plockar tillbaka efter sig.. när ni handlar lägg tillbaka i hyllan o slit inte sönder kartongerna för guds skull... grrrr... ska det vara så svårt... 


O alla killar/karlar/gubbar lyft ert kakel/toastolar/duschar m.m själv.. jävla divor finns det o massa jävla latmaskar .. ser jag ut som Hulken eller.. kanske lika ful men fan inte lika stark.. hehe .. fattar mig inte på folk som inte kan ta med sig folk som hjälper dom lyfta/lassa *suck* blir så trött.. me ja vill inte förstöra min rygg de e du som jobbar här JA MEN MIN RYGG DÅ har ni tänkt på den eller.. fuck vad arg man blir ibland.. o inte kan man visa det heller utan bara bita ihop o vara trevlig.. lyfter på erat jävla skit bara för att ni inte orkar.. folk som tror att dom e bättre än andra går bort på min lista direkt... blääää för såna människor.. snobbar liksom som egentligen har hela sitt liv på banken för dom har tagit lån till allt o bor på Hamre o låtsas att dom e sååå rika.. snälla .. lägg ner... vi säljare måste inte slicka er i röven hela tiden.. hur kan ni vilja trycka ner andra  bara för att ni tror att ni e speciella.. hehe ja sådär skönt o avreagera sig nånstans men tanke på att när man ´jobbar så e de bara att härda ut o tänka dra åt helevete idiot.. 

 
Man kan verkligen bli trött ibland på kunder, eller vissa kunder inte alla.. det finns dom normala oxå.. tack gode gud för att ni finns hehe.. som ger mig blommor för bra Service hihi.. tack Nermina :D ni e goa ni ...men ibland såååå aaaa, precis hehe ...


Men annars så kröp jag ner med lite popcorn i sängen o slog på en film.. en skräckis.. Fragile har sett den förut men den e bra.. så skönt att bara vila ibland...jag stressar jämt runt annars men om jag vill må bättre så måste jag slappna av ibland nån gång o låta kroppen o magen vila...men i morrn så blir det gym o shopping.. Sussie fylle rju 30 snart :D jag o malin ska hitta nån fin present till henne..sen om pengarna räcker till det så blir de till o fixa frillan o färgen.. trött på mig själv nu ...färgen då haha

nepp nu ringde det på telen ska till Maxi nu då ..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har samma problem på mitt jobb.... idioter som tror att dom är mycket bättre. suck
Kram

2008-02-25 @ 16:51:47
URL: http://missjohnsson.blogg.se
Postat av: Lina

Ja fan vad trött man kan bli på folk ibland. Ouppfostrade puckon..

Kram

2008-02-25 @ 22:42:10
URL: http://lina83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback