Promenad o presenter..

Ja då har ännu en ledig dag tagit slut på en timme känns det som, så trist.. har iaf hittat en present till Sussie. Jag o Malin ska ner på fredag o leta en till.. orkade inte i dag.. sen så har jag tvättat o haft mig.

Gick ut till Maxi Hälla från mig.. skönt med en promenad :D hoppas på att eliminera alla valkar o celuliter till sommaren, får väl se hur de går. Känner mig inte snygg nu iaf .. men va fan e man nånsin nöjd o tycker folk att man e så hiskilig som man själv tycker att men e, överdriver man sjukt mkt..hmmm ja jag vet inte, kan få för mig att folk tittar på mig o tänker att fy fan vad ugly hon e.. mjaaa men jag försöker ignorera dom tankarna o bara leva o ha kul. Men de går sädär. Kan ibland känna mig straffad för nåt för jag e så ful o att de e orättvist att jag har fått så bred benstomme så jag ser så himla bred ut överallt... vill vara liten o nätt jaqg med. Inga mansvader. Usch. Ne sjuka tankar, e de mitt huve de e fel på eller är ja så ful som ja tror. De e de som e frågan.

Ja knäpp e man iaf.

Storhandlade men ändå inte känns det som, fick mkt men ändå lite för pengarna. Jag äter inte kött o inte vad som helst o jag orkar inte stå o laga mat hela tiden så de blir ganska dyrt. Tycker om Bars o shakes till mellanmål, vill gärna ha kesella för de e gott o nyttigt, massa frukt o fil o den vegetariska frysmaten e dyr så ja de blir dyrt. Gillar även smaksatt bubbelvatten, de kostar. Varför kan inte jag vara billig i drif när det gäller mat o varför går jag upp i vikt av minsta onyttiga. Kan inte ens äta bröd. Glömde dock bort att köpa lättmjölk o havregryn så jag kan göra gröt men äppelmosen kom jag ihåg. Får köpa det sen. Köpte massa frukt o turkisk yougurt3.5% så jag kan göra fruktsallad så gott :D o så jhar man lite honung på .. lärde Sofie på jobbet mig. Ska nog göra grönsaks soppa nån dag oxå. Gott gott. Köpte en nätpåse m avokado oxå mitt bästa mums.

Hehe ja det här vart ett intresant matinlägg haha.

Nehepp nu ska jag hänga tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback