Packar.....o packar.....

I dag så har jag börjat att packa :/ drygt drygt drygt... så nu ser det ut som ett bombnedslag o jaghade tänkt att fortsätta i morrn men så sk ajag ju till borsan för min lilla ängel Alicia fyller år i morrn :D fatta att det är 4 år sedan hon föddes helt sjukt.. jag älskar min lilla snutta... sååå fin e hon....


Ja så får packa på kvällen o sen i veckan för den 14:e så flyttar jag ..

Men i kväll så ska jag hem till bästa Malin o festa lite :D Sussie kommer oxå hehe min chef tycker att jag snor hans flickvän hela tiden hahaha ... kan ju inte vi råför att hon e så go att umgås med :D

Har sminkat mig, har lite kvar ska har på mer mascara sen så blir det alltid att bättra på maken innan man sticker ut.... ska sminka Malin oxå...sitter o väntar på svar om Anette ska med.. det tycker jag .. du är välkommen babe .. lilla tuttlisa hihi... tänke riaf åka till Mallan i myskläder o sen byta om där.. känner mig lite slapp i dag hehe ..

Jag träffade fina Hannanas i dag o vi skrattade åt varandra för vi har aldrig under den tiden vi känt varandra pratat så här lite annars så går käften i ett på oss men i dag så var bådan trötta o hungriga så vi körde lite telepatiskt snack hehe vi tittade på en sak o ba nja okej nja ful aha okej haha  *S*¨ men vi hade trevligt ändå var så kul o se henne var ju så längesen.. kom ut på krogen i kväll Hanna babe miss you alot .. pössssss big love...

Nu fick jag ett mess från Mallan ska ta o sticka se ya.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback