I Stockholm!

Jupp då e man i sthlm hemma hos Alex då :D äntligen får jag träffa min tranceslyna haha ;)
I går så vart det myskväll i soffan såg på skräckfilm nya Halloween filmen. Har sett den förut men den e bra så den va värd att se igen :D

I dag så har jag sovit till 9,30 ungefär sen så upp o kollat lite på tv o vilat lite o sen till affären o systemet o shoppat lite öl :D så i kväll så ska jag laga mat åt mig o Alex, det blir pasta med svampsås till o falafel sen en sallad o en massa kalla öl o vin :D niiiiice som faaaan :D sen så har jag köpt lite nötter o jordgubbar som vi ska äta efter maten :D

Annars så har jag vart hos Filip tills i lördags då åkte jag hem o umgicks lite med Sofia o Anette i går så åkte jag till sthlm o träffade Rebban på stan kikade i lite affärer o käkade mat sen så mötte jag upp Alex på pendeln o sen hem till henne.

På semestern harjag inte gjort så mkt umgåtts med Filip o hans famlij så nu e det verkligen dags att umgås med vännerna :D har saknat Alex så himla mkt vi har ju inte setts sen midsommarafton alldeless för länge. Så i kväll så blir det Moondaybar på Berns :D hoppas att det är riktigt bra musik nu.

Har bokat trancekryssning nu igen :D längtar som fan men den här e en 23 tim kryss men det blir nog lagom. Kommer att bli kul o grymt som fan.

Annars så har jag ätit en massa skräp på semestern så de e dags att tänka på vad man stoppar i sig för det syns på magen :( usch vilka valkar o vilken putmage men det får jag se till att få när jag börjar att jobba igen o hålla igen på maten lite o äta nyttigt. Sen så väntar ju jag, Anette o Sofia på lite stuff som jag hoppas att det kommer att funka.. hoppas hoppas.

Har shoppat två st nya klänningar i Nyköping skitsnygga :D döljer fettomagen ganska bra hehe ... så i kväll så blir det den svarta med svarta pumps som gäller ^^

Klänningen e svart ser inte svart ut på bilden.






Från i lördags :D


Nu vill jag att det ska bli kväll o att Alex kommer hem så vi kan äta o festa o bara umgås :D komme ratt bli så kul.. ska göra mitt bästa att muntra upp henne det har hänt en trist sak.. en person som e så störd mot henne har lust att smälla till personen o fråga vad problemet e.. har hon inte genomgått tillräckligt :( finns iaf alltid här för dig Alex gumman.. älskar dig pullan...kommer alltid att ställa upp för alla mina vänner så ni vet det :D

Jahapp svettas typ ihjäl inne i deras lilla datarum de e ju inte direkt svalt inne eller ute .. lite drygt...

Nej ska surfa runt lite till sen vila lite sen duscha o laga mat...

Hepps

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja visst är sånt mysigt :) love it !!



Gud vilka fina klänningar du har köpt tjejen. nästan så jag måste komma och våldgästa lite och sno dom :P

iaf den svarta :D



Ha en super kul kväll :D kraaam på dig

2008-07-28 @ 17:56:34
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback