Midsommar i dag..

Japp nu e det midsommar, sugit väder standard väder alltså på midsommar hehe .. i kväll så kommer vi att ha askul iaf :D skönt att jag fixat skjuts hem iaf. Ändrade planer dock blir hämtad här efter jobbet  av Sofia o Anette så jag har dragit med en massa kläder men vet att jag kommer hata allt jag tagit med mig hehe .. sånt e drygt när man inte hinner hem men men ..

Annars så kollade vi på fotboll i går o jag drack lite öl hehe .. portugal förlorade detgillade inte Alex pullan hehe ..hon ligger nog i min säng o sover nu eller kanske gått upp hon skulle ut i stugan före mig med Davve :D säkert full när jag kommer haha..

Annars så saknar jag Filip som fan men i morrn e det lördag o då så ska jag hem till honom .. kommer pussa sönder honom hehe ... så söt e han.. bästa...

Nehepp nu måste jag gå till kakel.. hata kakel avd. haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback