Seeegt...

Faan jag dör här, tiden går saktare än en snigel för guds skull.. som Voncas son tycker att går, haha *S* Vonca hade lämnat han med sin mormor o så tittade han på henne när hon gick till bussen o sa att mormor men gu.. va sakta mamma går, hon kommer missa bussen.. men gud hon hon går ju som en snigel *asg* jepp då e de illa haha .. sjukt roligt, panschis Vonca ;) de e min puma det..

Anette messa så vi ska träffas efter jobbet nice att få lite sällskap såhär på kvällskvisten :D ska käka lite o snacka lite skit.. vill att det först ska bli fredag så jag får ledig helg o sen lördag för då e de grilltajm :D hehe


Nehepp nu fick jag en kund ..

Snabbt avklarat ville bara ha hjäp med en toalettsits

Men nu så kom det in lite returer på disken så ska fixa det o sen så e det snart hemgång :D wooohoooo me likeeee!!


Blockmongisarnas lektajm i kväll då hehe .. jag o Anette rukar stenhårt ihop som sagt bara Sofia som saknas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback