Måndag o ledig..

Giúd va skönt det har vart o vara ledig i dag, sov ganska länge i morse va vaken ett tag somnade om o sov til 12.30 skitskönt måste jag säga.. det behövdes... sen så kollade jag lite på Våra bästa år o ja den serien e ju den kassaste någonsin men ändå så kan jag inte låta bli att titta hehe..

Sen så upp tog en skön dusch sen tvätta, diska, damma, dammsuga o byta sängkläder.. min lucnh i dag består av en varma koppen hehe orka göra nå annat just nu så de får ju duga :D


Åkte hem till Sofia efter jobbet, först så lämnade vi tillbaka o hyrde film... hem till henne slängde på filmen o tryckte i oss rabarberpaj mums mums.. sen så gav vi oss på godisskålen igen men ack nej de finns fortfarande godis kvar.. men slutade vi där nix... gick till konsum för att köpa cremé fraiche till maten, där vi hann leka med korvar, Sofia hann leka mongo, vi skrattade så mkt så att kasörskan vart sur, hyrde en till film, jag narrade Sofias bästa barnkorv haha ja en vanlig gå till affären trip.. Honey fick tok ryck på korven o började nafsa oss o röven .. först så fick sofia släpa henne i kopplet så jag tänkte att vi visar korven,, mmjaa inte min bästa idé fast Sofia hyllade mig för den först haha .. sen hem laga mat, diska o skadade sofia, sofa lekte med kniven igen farligt, åt mat satt på film käkade en hel skål med pocorn sen så på godisskålen igen men nej det finns kvar..

Vi såg en film som hette American crime o ja den var den hemskaste o sorligaste film jag sett o det är en sann historia, så grym o hemsk usch men denvar bra.. sen så såg vi Irene Huss/ Torso men ja jag somnade Sofia frågade sover du o ja sa nej .. som vanligt hehe..

Vi lyckades även ha ner Sofias gardiner luckyone.blogg.se det finns att läsa på sofias blogg..


Snyggaste oss i lördags ...

419386-357




Godiset m.m ...


419386-356

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi kanske skulle ta en sväng till konsum ikväll igen =)Och ge oss på godisskålen...
Men nu är det ju bara en massa äckligt kvar som jag definitivt INTE har valt!!!

2008-05-19 @ 16:08:47
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Sofia

Har du förresten nå blåmärke efter korvattacken? =)

2008-05-19 @ 16:31:22
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe nepp klarade mig undan från blåmärken av korvattacken haha ..hon går ju iaf igång på korv de e juy en sak som e säker S

2008-05-22 @ 13:18:45
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback