Sjuk... it fucking sucks.

Jodå så att ehm man blir ju aldrig frisk.. hostar o hostar o hostar.. dricker cocillana o mollipectmen mja de hjäler knappt..orka liksom men men .. nu e jag hemma från jobbet igen o nu så ska jag vara hemma så jag blir frisk.. inge festa på ett tag.. un är inventeringen över på jobbet så nu kan jag vara hemma... men gott samvete oxå trodde jag men det fick jag klart för mig i går att tydligen inte.. man ska behöva få en utskällning av chefen på jobbet för att hon var trött o grining o lagt så att vi bara jobbade 2 st på kvällen meningen e att vi ska vara 3 stutifall de händer nått. O de e inte mitt fel att jag e sjuk eller jag kanske fejkar ja menar den här hostar o snoret som rinner o den där heta rösten jaa fejkar allt oojaaa.. va fan e helvete tänker du. Jag hostar tills jag spyr nästan eller ja ibland tom det. O ska ja stå o hosta kunderrna i ansiktet eller.. de e ju kundvänligt o fräscht.. faan ja blir så jävla lack.. usch satt nästan o grätt i går efter 18 tim inventering sjuk o sen får manskit dagen efter utmattad o sjuk.. tack för min barbro ;) hon fixade personal o pratade med Lena, vad skule ja göra utan henne på jobbet liksom :) hon fick mig att inte ha dåligt samvete över att gå hem hon har sagt hela tiden att jag borde vara hemma tills jag blir riktigt frisk.. haha o så har fått order om sängvila oxå ;) hon sa att hon känner sig som min mamma men ja haha som ja sa att ja har ju liksom ingen riktig mamma så de gär inget :D hon får va de om hon vill ja kan ha henne till låns ibland.. kan ju behövas hehe.


O sen så undrar jag hur jag skulle klara mig utan Hanna o Angie.. som n i har funnits där för mig på sista tiden.. Hanna min fru du e så underbar du får mig aldrig att må dåligt eller dömer mig aldrig utan ger mig råd om hur jag ska gå vidare o hur jag ska göra saker bättre för mig själv. O Angie samma sak med dig o vi som e så lika o har vårt roligatse på jobbet o ja i huvud taget.. humor bara klickade på en gång.. sick i say.. do do do sick sick. O sen Pumisen som allrid finns dör å på jobbet.. vi ritar streckgubbar på varandra o sjukar oss så folk tror att vi e mentat sjuka men de skiter vi i o har lika kul för det hahhaa..så himla bra o ha dig på mitt jobb:D nu e de dags för movie night snart igen haha va blir det den här gången en kass b-skräckis igen som vi gör till en komedi hahahahaha.. kul kommer vi att ha iaf som alltid.

Ja ni e iaf såna som alltid kommer vara mina vänner det vet jag ni e liksom keepers som jag alltid kommer att tycka om.


I lördags så hade vi Halloween fest den va riktigt rolig :) lägger ut lite pics.

Angie, Jag o Mirelle




Pimpen Johan o uteliggaren Niklas hehe


Jag, Johan o Angie;)


Hahahahhahah uteliggarn Niklas o Marcua


Giiiissselllaaaaaa :D




Haha Uteliggaren får lite råd av Jesus ;)


Lisa o Kim


Lenita våran värd ;)


Dear Lord hahah


Vid matbordet


The Naughty Nun Tomas


Hahahahahhahahahah


Angie, Andrea o Jag


Johan


Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback