Usch o blä för att vara sjuk :(

Usch o fy fan för att vara sjuk.. whats up med att aldrig bli frisk... :/ mår illa o har ont i halsen o orkar inget..

Jaja så e livet ibland..

Har inte ens lust att blogga känner inte för det just nu.

Tänker som vanligt men nog int elika mkt på den människan.. det löser sig..han e fuckad iaf.

Pratar med babe nu på msn.. min bästa fruga..


Ska duscha sen kolla på Hem till gården :P hehe bästa o sen Våra bästa år, sämsta men ändå så kan jag inte låta bli hahaha..

Kollade på Indiana Jones i går nya filmen o den var bra skrattade en hel del o i tisdags så vart det Saw Johan tyckte den sög ja tyckte den var asbra ja gillade den som fan :D se igen mmm jaaaaa.

Och låt den rätte komma in bästa filmen ever :D

Ska bli mkt film nu framöver för ja ska skippa o festa på ett tag har ingen lust alls..

Gu va trött jag e sov hos bror min o ungarna slet upp mig tidigt i morse.. dom e ju så glada över att ha faster här hehe..

Usch ja vill typ spy blää för att må illa...

Angie saknar dig gumman älskar dig,.... i morrn så ska vi jobba ihop.. hörs sen gumman pusssen

O jag älskar alla mina vänner ni alla undrbara som finns där för mig..

Pusssss

Frugan fotar mig hehe





Kommentarer
Postat av: Jonna

oh my god

läste jag fel? tyckte johan att saw 5 sög?

låg mig snälla slå honom nästa gång jag ser honom.killen har ingen filmsmak what so ever.

enda jag tyckte va synd var första mordet med killen som får magen av"sågad".. synd på sån snygg man ;) hahaha



Hoppas du kryar på dig snart gumman, jag e as sjuk jag med nu :(

Pussa

2008-11-14 @ 16:41:17
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack själv för ons-tors barnen tjatar än om att få va med faster..heheMåste bli oftare..vorre skoj om du ville ta barnen nån kväll,både för dem och våran del.Du får höra av dig när du är ledig nån dag.Ha det bra...Kramiz

2008-11-15 @ 18:21:34
Postat av: Liten

Älska pumisen! =)

2008-11-16 @ 09:59:08
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Liten

Fira din födelsedagsmötet? :P

2008-11-16 @ 15:11:24
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Urban

shit!

2008-11-17 @ 16:53:41
Postat av: Jonna

gullig du e, detsamma. jag jobbar varje dag på mitt självförtroende å jag tror det kommer bli bättre. det är bara tid som behövs. tid å träning :)

hoppas ja blir frisk så ja kan komma imorgon. Puss

2008-11-17 @ 21:57:57
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback