Plötsligt händer det.....

Ja plötsligt händer det.. Lina orkar blogga igen.. har bara inte haft någon som alls helst lust att blogga.. eller tid.. jobb o åter jobb., bor nästan där hehe.

Men kan ju säga att det inte har hänt nå spännande i mitt liv, har blivit en del festande dock.. lite väl mkt men men man lever bara en gång så .. Har iaf haft en massa kul med mina vänner o med min Älskade Angie hon e bäst..

Har inte hunnit träffa min fruga nåt på sistonde våra scheman matchar liksom int eihop men de får vi ta o ändra på snart:)


Ja nej men alltså vet egenligen inte vad jag ska skriva o berätta.. e iaf väldigt trött på ja mm dom ja.. veliga sakerna som aldrig  vet vad dom vill,. orkar inte bättre att ignorera o skita i den hela.. mkt snack i liten verkstad.. blir off på det helt enkelt..skiter i det de händer när de händer.. bara orkar icke.. nepps.

Ja men vi bygger iaf om på jobbet så de e jag o Danne på jobbet som bygger om, river stalage m,m o jag e heelt blåslagen .. ja får ju så lätt blåmärken  så jag ser helt misshandlad ut.. hehe inte snyggt för fem öre kan jag säga.
Men men sånt man får ta..

Påsken vart de fest inge påskmat vilket e skönt för jag e ingen som gillar o fira sånt.. hälsade på pappa o så.

Men nej jag har verkligen inget o berätta eller inget ja har lust o prata om de bara som de e med allt o bara att bita ihop o ta de som de kommer.. dock grymt sugen att flytta som sagt får se hur de blir efter sommaren först o främst så e de trancekryssning igen vilket jag längtar gryyymt mkt till sen så blir de Teneriffa med min Angie rvå underbara veckor ååååå ska bli sååå skööönt ska bara skita i allt o ha kul i två veckor :D helt underbart. Laajna o Angie på Turné


Lägger ut lite bilder

Ego pics på Rattes toa ^^ :P




Schnygg i Mickes kepa hehe :P


Ja o min älskade Angie :D



Jag BMB



Grill fest i lördags fast vi vart bara 4 st men vi hade skit kul för det :P ^^

Johan fråga vem fan i Helvete grillar morötter men de va bara lilla jag haha :P


Mmhmm this is the shit, vårskålen :P


Mikey har gjort sig påsk fin för oss :D


Och Kärleksparet :D this is my Enhet som gör min dag varje dag!!
Älskar dig massor snutt!!


Sommaren 2009 kommer Bli Laajna och Angies sommar!! Den bästa sommaren någonsin!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du gumman, den här sommarn kommer bli svårslagen!! mhhmmm.! shit va jag längtar!! wiiiee!! Älskar diig! Puuss

2009-04-14 @ 18:26:59
Postat av: Anonym

blogg on girl!!!! ^^



love you

2009-04-22 @ 13:04:42
Postat av: angie

från mig haha ;)

2009-04-22 @ 13:05:37
URL: http://scarletbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback