Helg!!

Helg o i kväll så blir det Trance i Hedemora :D ska bli kul som fan åka med AnnaPanna :D vi kommer ha skit kul


Annars så har det inte hänt så mkt spännande i mitt liv förutom att jag tydligen inte e redo för en sak men de kommer väl gäller att låta bli o göra nå dumt bara..


Annars så saknar jag min snutt Angie .. i morrn så ska vi ses igen :D vi har gjort en gemensam blogg där vi ska skriva om alla puckade saker vilyckas göra o säga jämt ihop :P o ja lite allt möjligt som händer i våra liv :D



Nepp har inte direkt nå mer att skriva just nu tänkte lägga in lite bildr men min data hittar inte bilderna på mob :/
Skriver mer någon anna dag istället när ja känner för det

www.lajnaochangiesblogg.blogg.se










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback