Nu så :P

Ja vad säger man, jag har liksom ingen blogg lust på sistonde har haft fullt upp med jobb o så.. har satt upp min kommod i badrummet (själv :P) sen så harj ag målat vitt o hallen o ja glömde ju såklart att ta före kort :/ typiskt mig.. men ja ska ta lite kort på efter snart.. . ska slipa golvet o sen mörkbetsa det o lacka det kommer bli skit snyggt tror jag :)


Sen nästa helg när jag e ledig så ska jag sätta upp mitt spegelskåp o nya lampa i badrummet, byta köksfläkt :D ja det händer lite här så att säga.. jag behöver en lång människa eller en stege hehe som kan hjälpa mig att sätta upp mina taklampor med tanke på att jag e alldeless för kort kort för att nå till taket fast jag står på stol hehe :P ska sätta upp min jättefina takkrona :D ^^

Annars så har jag jobbat som sagt o vart med mina underbara vänner på fritiden vart lite fest o i lördags fick jag en läskig fylla.. kände mig bara lite små full när vi gick från förfesten o sen på geccobar på psy trancet som jag längtat efter slog det bara till som att jag skulle druckit ren sprit eller nåt o jag vart aspackad usch.. inge kul alls.. blir att ta det lugnt med alkoholen nu o röra på mig medans jag dricker så jag känner hur full jag :S

Men annars så har det vart en massa trevligt, va ut o åt med Anna gumman o de var mys skönt at tbara sitta o snacka o prata med nån som har samma värderingar i livet som en själv o som har förståelse

Nej  nu e de dags för en dusch, har nyss vart o kört lite konbdition i gymet.. jag har oxå gått ner ca 5 kg :D känns ju lagom skönt liksom hehe :P hoppas på 3 kg till tills vi åker på trance kryssen skulle ju vara underbart så man kan ha lite snyggare kläder på sig :D


Nej dusch var det..slänger in lite pics

Haha fulla o suddiga :P


Hmm lite fuller  kanske :P
 

Ja o elin gumman


Ja o en gammal klass kompis :)


O rattes poliskepor diggas som vanligt hehe :P

Bilder på det ja fixat hemma kommer sen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad pysslig du är! =)

2009-02-05 @ 15:33:00
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: tomas

RING SNIUTEN! Akta så ni inte åker fast för "föregivande av allmän ställning", det gjorde jag en gång när jag lekte med hans polissaker. :D

2009-02-05 @ 19:31:05
URL: http://grymmast.net
Postat av: elin

hett med rattes mössor asså ;P

2009-02-07 @ 00:59:52
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hehe ja vi blir väl jämt söta på kort du å ja :)

2009-02-10 @ 14:12:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja Sofia visst har jag :P men man får ju sina ryck hihi



Tomas: Hehe ja jag har hört den Storyn så inge använda utomhus liksom va ;)



Elin: ja de e dom :P



Jonna: ja visst e vi ;)

2009-02-10 @ 16:37:17
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback