Vikt!!

jag o angie satt o disk vikt häromdagen o jag var ju besatt av min vikt förut o åt inget onyttigt levde på avokade, bulgur o bönor i princip.. o lite frukt.. ja åt nyttigt o aldrig godis eller nåt sånt.. gick hela tiden o tränade o vart chockad över att nån åt godis mitt i veckan tyckte det var så konstigt för det gör man på helgen om man ens äter då.. o jag gick ner massor i vikt o jag tyckte fortfarande att jag var tjock o behövde tappa flera kg till.. vågen stod på 59 kg o jag var inte nöjd o 57 var mitt mål då.. men jag opereade mig precis där omkring så träningen kom av sig o sen så var det en massa annat som gjorde att jag sluta va så hima övernyttig o besatt av min vikt.. jag väger betydligt mer i dag o jag e mer nöjd o avslappnad me dmig själv än då.. visst jag har gått ner 5 kg nu för jag började bli lite rund ocj jag vill tappa 3-5 kg till men sen så får det räcka.. vill bara få fast mage o så..men jag hittade en bild den e inte fin.. 2 stooora ögon o ja inget annat, inga kinder ingenting o där tyckte jag att jag var tjock.. sjuuukt.. ska lägga ut bilden så får ni se själva o avgöra.. ja o Angie skratta som fan för jag ser så rolig ut hehehe,.. så om jag börjar se ut såhär igen så snälla säg det till mig

Ja o här tyckte jag att jag var lite tjock fortfarande......




Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker du alltid är lika fin gumman,oavsett vikt. Men du har rätt i det man säger, man blir aldrig nöjd.

Hoppas du är nöjdare och gladare med dig sj än när denna bild togs, ledsna ögon :/

Vad händer ikväll?

Pussen

2009-02-14 @ 16:37:59
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

aha oki, då kanske vi syns :)

vet inte vilken krog vi ska till men eftersom tina hatar pluto så blir det nog bmb..

jag e lite småsugen på pluto, va ett halvår sen jag va där.. helt otroligt :D haha

Pussen på skorpan



vi får ringas o messas ikväll å kolla läget me varann denna "underbara" icke komersiella kärleksdag.

<3

2009-02-14 @ 18:10:46
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: angie

gumman..ja haha du vet ju redan va jag tycker...=) miss you!



Puss

2009-02-15 @ 18:05:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback