Vill bort, långt bort!!!!!

Usch de händer för mkt nu alldeless för mkt för att jag ska orka hantera det... allt som jag tar i blir skit känns det som.. jag vill bort bara så jävla långt bort.. dit där ingen vet vem jag e där jag kan börja om  på nytt.. lämna den här staden flytta långt bort... komma bort från allt som får mig att må dåligt. Men en sak kan jag inte komma bort från verkar det som.. när man tror att man släppt det o har gått vidare så ska det plötsligt slitas upp igen o påminna en all den skit man mått o känna att det smärtar nå hemskt fortfarande.. nu ska jag börja om på nytt från nåt som jag kände att jag gått vidare ifrån.. jag vill bara att det ska bli den 12 mars så jag får komma bort på min trance kryss ett helt dygn som man bara lever i det blå o inga problem finns.. längtar så sjukt mkt.. så det finns inte.

Men blir det inte bättre än såhär i denna stad så drar jag, vart det jag inte men nånstans där ja kan glömma allt..

Vad ska man säga o göra...


Kommentarer
Postat av: angie

gumman!! efter sommarn går vår pakt i lås om det här inte ger sig! då påsar vi ihop knytningen å drar!!! mot champinjonernas laand!! HAHAHA! love :-*

2009-02-24 @ 21:34:07
URL: http://gosipos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback