Ja men det kanske var ett tag sen då :P

Har inte haft någon blogg lust alls på sistonde inte mkt att berätta alls kan jag säga!!

Mått både bra o dåligt men mest bra :D orkar inte riktigt bry mig om all skit.. vill just nu bara vara ifred o så.

Ja o Angie har typ bott ihop nu io flera veckor.. jag har väl vart hemma nån gång då o då hehe.. vi e som sambosar o folk tycker vi e konstiga som jobbar o är med varandra jämt men va fan vissa personer klickar man med o inte stör sig på helt enkelt..de e tur vi har varandra vi ger varandra stryka att gå vidar ei livet o känslan av att inte känna sig ensam e underbar.. min lilla snutt!! Men jag älskar alla mina vänner o e så glad att ni ella finns.. :D ska ssnart iväg o träffa girlsen o snacka lite skit :P allmänt trevligt hoppas jag på :D

Haha fast Märtas kommentar e bäst om mig o Angie.. ni e fan störda alltså på riktigt Lina ni e sjuka.. fast på ett roligt sätt haha ja de tur det

O min o Angies nya e jag har inge internet :P hahahahhahaa gissa vart vi fått de ifrån då :P

Annars så har jag o Angi bytt bana med maten o festat mindre eller ja inget alls på ett tag.. har redan tappat mer än 2kg på kort tid så nu e jag peppad.. förkylningen e borta så nästa vecka så blir de gymet o mer promenader.. har vart ute o gått på massa 1 tim promender :D känns bra att det händer nåt o jag har inget speciellt sug efter godis eller fet mat bara saknar mitt vin hehe men de e nyttigt för kroppen att skippa o dricka så ofta o så får man mer energi :D


Mjaaa va ska jag skriva mer nu vette fan har som sagt inte så mkt att förtälla om man säger så dårå hehe.. mitt självförtornde har fått sig en rejäl smäll på sistonde o min stolthet.. ja fattar inte att det ska kännas så hela tiden.. jag bryr mig inte så mkt om själva situationen utan får bara känslan av att de e nå fel på mig o stolsheten får sig en törn.. men men.. så e de.. jag e bara inte van vid sånt här att hantera sånt.. de e ju alltid jag annars som e den som får o vill gå vidare.. jaja shit happends ja tänker göra de bästa av sistuationen nu o vara själv... vill ha mitt space nu. inte från mina vänner men ja från annat.

Nej duschen nästa sen smink o kläder..

Hej hopp!!

Hihi kärlek ;) vänskaps kärlek :P

Har en mango period igen nu, de e ju så himla gott o äta det.. massa frukt o juice ska de va.. utan socker så att den e nyttig :)

På lördag nästa vecka så e det Hardcore trance i sthlm som gäller :D lääääängtar så himla mkt.. med min underbara Angie fan va vi ska röjja ^^

Kommentarer
Postat av: angie

jag älskar dig! du e sååå bäst och underbar! tihi..

2009-01-18 @ 10:28:09
URL: http://gosipos.blogg.se/
Postat av: Helena

Skönt att höra att du mår bättre :)



Men jag tänkte på en sak. Frukt är ju bra o nyttigt. Men itne för mycket frukt eftersom det innehåller nåt som omvandlas till socker i kroppen? Har för mig att det är nåt sånt? Jag kanske har fel? :D

Skitsamma! Kul att du mår fint



KRAM Hulda

2009-01-18 @ 14:55:03
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Jonna

tack gumsan :) Puss

hoppas du hade kul igår

2009-01-18 @ 15:57:10
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

ja det är kul med lite förändringar faktiskt. o ett par fransar går å återanvända o kostar inte så mkt, så de e kul :)

2009-01-20 @ 19:54:22
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Vonca

Ge fan i päronen bara S

2009-01-20 @ 21:39:51
Postat av: Lina

Haha Asg vadå va menar du med det!! Ja ska äta massa päron o sen åka hem till dig pumisen ;)

2009-01-21 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback