Midsommar :)

Ja i dag så e det midsommar o jag jobbar till kl 14 o ja jag bloggar på min lunch om de nån från jobbet som läser detta.

Blir stressa hem efter jobbet o duscha o fixa sig sen ner till hamnen o ta 15,40 båten till Strömsskär för att fira midsommar med mitt drygo bla, o en massa andra vänner ska bli trevligt.

Frågen e ju bara vad man ska ha på sig.. lär bli nåt ganska varmt för de kommer väl inte bli så fint väder i dag skulle jag tippa på men vad e Svensk midsommar utan regn liksom.

Har även köpt en ny dator, min nya kärlek efter drygot. E nog lite utav en datanörd  hehe men ja gillar min dator väldigt mkt. Men har lite sepaarationsångest från min gamla dator o sen att de e en Acer jag köpt o inte en Hp men jag vänjer mig nog. E lite sådär fäst vid mina elektroniska ting hehe :P

Har ingen bild på den här nu men lägger ut en sen på min nya pärla.

Nu så blir de snart ner o jobbe igen då.

Glad midsommar på er!!


Kommentarer
Postat av: MallaC

Ja självklart :)

2009-06-21 @ 14:45:24
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja det låter som en bra idé tycker jag :)

2009-06-22 @ 15:44:13
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback