Mm i know i suck at this!!

Hehe som sagt jag har sugit på att uppdatera min blogg på sistonde men blogglusten har bara inte funnits där kanske inte nu heller men folk klagar på att jag aldrig uppdaterar så nu e det väl ändå dags då :D

Har ju vart sjukskriven ett tag för ja var ju då så klart tvungen att ramla ner från en stege vilket, mja va väääldigt dumt då måste ja säga.. o ja envis som ja e behövde inte åka till sjukan för de va bara lite svullet o de esäkert bättre i morrn..mmmhmm eller not! Slutade med att jag gått halva dagen på jobbet o släpade till sist benet efter mig för jag kunde ju då inte böja på knät för det var så svullet eller ens stödja på det benet men ja menar de blir bra haha.. så till slut iaf så tvingade min kära kollegor att åka till sjukan så Johan körde dit mig o sen så vart de att vänta o vänta o vänta fick komma in till läkaren men hon dröjde så ja somnade på sjuksängen o sen till slut så kom hon o böjde o bände på benet så mm ja trodde de skulle gå av hehe. A iaf så skulle knöt röntgas o hon insisterade på att jag skulle ha kryckor m ja ja men fick dom kryckorna iaf o upp o röntga o sen visa det sig att jag hade en blodutgutelse i knät o sen sa nu sjukgymnasten att de e miniskeln då som har fått sig en smäll men den kommer att bli bra sen iaf. Så ja de va min ramla ner från stegen story då!


Annars så har det väl inte hänt så mkt, samma gamla vanliga då eller ja inte jobbat på ett tag men vart med min kära o bästa enhet Angie o sen då vart en del med Chrille o han har kommit på att så länge man ger mig o Angie mat så e vi snälla för vi e ju då två matvrak som inte blir allt för glada när vi e hungriga för då klagar vi på allt o de enda vi pratar om de e mat haha!! Som när vi skulle grilla o ja ber Chrille köpa med potatissallad o så kommer han o Micke men världens minsta potatissallad o ja o Angie ba haha eeh what is this hahaha hallå vi brukar dela på en stor annars liksom.. alla blir chockade när dom ser mig o Angie äta för våra portioner e ju inte små direkt :P ja min enhet o ja vi e bäst :D mm intressant bloggning egentligen haha men fan har inget kul o berätta direkt..

Vart hos farsan dom har köpt en ny data åt min lillebror så ja har fixat den lite sen sovit kvar där, de snart min farfars begravning så hans fru har fullt upp o planera den stackarn hon får alltid allt ansvar.  Ska bli skönt när den e över iaf.


Sen så har det kollats på film en del som vanligt då, sett en del bra o verkligen en del kassa.. Laid to rest ska ni aldrig kolla på alltså dear lord vilken kass film.. har sett My bloody valentine den va helt ok, The uninvited oxå helt ok, The unborn kass, Autopsy sjuk o ok, The internatinal helt ok.. mm ja o massa mer som ja inte kommer ihåg.. Micke o Chrille kallar mig o Angie för filmgalningar men kolla film e ju bland de bästa som finns ju :D speciellt en bra skräckis ^^


Saknar min fruga min bästa Hannis, får se om ja ska dit i dag :) o gosa med min Tyra.

Nej alltså ja nu har ja nog inge mer att säga för denna gång då!!

Hehe mm mitt knä då när de va svullet..


Snygga blåmärken :P




Hehe ja vad ska man säga ja o Angie gick på stan o hade inga pengar direkt så vi gick till Gina o tog dom fulaste kläderna vi kunde hitta o gick till provhytten o provade dom o resultatet ser ni ju här, asheta eller vad säger ni kan nog inte bli hetare än så här :P ;)






Ego pic


Kommentarer
Postat av: jonna

woho ett blogginlägg äntligen ;) vågen

2009-05-14 @ 10:00:29
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha tack:P ja fan de va ju på tiden eller hur ;)

2009-05-14 @ 10:43:09
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: jonna

haha ja men man tackar å bugar skorpan :) hoppas du har rätt :)

2009-05-14 @ 11:09:47
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback