Inte i går...

Mm mjo det var ju inte i går som man orkade skriva nåt här.. har totalt tröttnat på att skriva här.. inte haft nån lust alls... men de kan ju va på tiden att skriva nåt..

Har väl hänt både mkt o lite.. jobbat, vart med vänner,festat, slappat..har kommit igång med träningen igen o nu så hoppas jag verkligen att motivationen håller i sig.. har som mål att hålla mig borta från allt festande i veckorna nu o träna istället.. när man festar hela tiden så går man upp i vikt o sen orkar man inte trä na heller.. har egentligen inte haft lust att festa så mkt som jag har gjort dom senaste månaderna men det har vart så mkt runtomkring att jag bara velat fly mna problem men det e de dummaste man kan göra.. verkligen dumt.. så nu får de bli skärpning... att tänka på sig sj kan vara en ide o bara stanna upp o ta det lugnt..inte det lättaste för mig då jag sitter o tänker på allt som stressar upp mig m.m.. men jag får helt enkelt lära mig.. det är faktiskt skönt att sitta hemma o slappa.. även fast man gör det sj.. gäller bara att släppa all stress o sluta tänka så himla mkt hela tiden.. en miljoner tankar som flyger omkring i min skalle.. men saker händer inte fortare för att jag stressar o tänker på allt om o om igen.. allt får ta det tid det tar helt enkelt..

Det har vart så himla mkt onödigt tjaffs o skit med allt möjligt den senaste tiden pga dålig komunication och dum envishet.. så himla onödigt.. men ibland så måste det dåliga komma först innan allt blir bra.. att lära känna varandra o nya människor är inte alltid det lättaste..hjälper inte heller att jag e envis och avskyr att prata känslor o allt sånt där.. men ibland så måste man helt enkelt.. o sluta vara envis.. dumt envis.. mjaa.. det löser sig alltid.. förhoppningsvis som jag vill.. its time to be the bigger person...

I dag så har jag iaf sovit, kollat på The Hills.. har haft The Hills maraton dom senaste dgrna.. sen så har jag tvättat, städat lite,tränat, slappat lite, solat, lagat mat, duschat o snart så ska jag försöka orka smörja in mig med brun utan sol då jag e så himla blek.. känner mig smalare o fräschare när jag e brun... psykologiskt men va fan..

Helgen har vart trevlig.. o relativt lugn.. i fredags var jag bara hemma sj.. jobbade kväll så kom hem sent sen slappade o sen jobb i lördags kl 11 sen hem efter jobbet då kom bror o hans kompis sen så stack vi bowlade ett gäng.. var kul.. jag var kass.. som vanligt haha ;P ...sen så vart det lite käk o sen Tabazco.. var bra musik o riktigt trevligt.. var bara jag o Malin där.. dom andra gick till bmb men vi kände i för det... e ganska tråkigt där.. drack inte mkt.. en öl på strike, en öl o en cider inne på tabazco.. så va inte så bakis direkt dagen efter.. va skönt då jag jobbade kl 8,45.. sen hem efter jobbet i går o fortsatte mitt The Hills tittande... slappade i soffan sen vart de sängen.. skön helg..

Hmm nej har nog inte så mkt mer att berätta just nu..

Jag o min pumis..love u din mongis ;P <3 <3 <3


Mmhmmmm......man ser inte ut som crap all the time iaf som tur e hehe



Inte asmal men inte smällfet heller.. men med lite träning så :D



Min bästa Malin.. love u <3 <3 <3


Snart kommer du hem min älskade Tranceslyna.. kl e 16 haha ;P internt..
ingen kan tranca som vi.. <3 <3 <3 miss u love u




O jag saknar min fruga.. puss love <3 <3 <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback