<3 R.I.P <3

En av dom finaste goaste vovvisarna har tyvärr gått bort  :( tänker på min vän Tina det är inte kul att
förlora sin bästa vän sen 10 år tillbaka.. styrke kramar tll dig gumman .. vi ses när jag kommer hem <3

Du gjorde det rätta beslutet gumman, man vill inte att ens djur ska lida även om det betyder att dom måste lämna en

Han sitter garanterat och tittar ner på dig från sin hundhimmel .. han har haft ett perfekt liv med bästa matten :)

Puss o kram till dig Tina gumman, vi alla dina vänner finns här för dig <3

Från Tinas blogg misstina.blogg.se


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack så jättemycket gumman för det fina inlägget! Det har gått 3 dagar sen han försvann och ändå så gör det fortfarande så fruktansvärt ont..känns som jag aldrig kommer bli hel igen.

Tack för att du är min vän <3

2010-12-17 @ 16:47:14
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback