Lösenord..

Min blogg är nu lösenordsskyddad.. iaf för ett tag av sina anledningar... den som kan läsa detta har fått lösen av mig kommer inte ge det till så många då bara mina närmaste kommer få läsa den ett tag framöver.. om jag nu kommer ha lust att skriva nått i den ..

Fan att allt ska behöva bli så komplicerat då hela tiden..

Förra helgen vart inge bra.. eller ja söndagen vart det iaf.. elba va så bra o roligt..

Får hoppas på att den här helgen blir bättre o på måndag kl 8,00 anläder jag till Berlin.. gud vad jag längtar.. ihjäl mig nästan hehe.. ;P

Enda ja kommer skriva e att nu e allt jag kände mestadels borta.. orkar inte ens vara arg.. bara ignorera o låtsas som att det inte finns o har heller aldrig funnits.. jag har låtit mig sj sitta kvar i den sitsen jag suttit i o levt i förnekelse o hoppats på förändring.. så dags att sluta vara blåögd o leva livet istället.. det kommer alltid nåt nytt o bättre i livet att se fram emot..

Hoppas på att festen hos Oskar i morrn blir rolig iaf :) i kväll så får man se vad som händer.. kanske bara blir lugnt hemma.. har intre gjort nåt den här semesterveckan.. vart hemma sj o bara tagit det lugnt.. i måndags vart det ut o ta några öl med bästa vänner.. på dagen var jag o lunchade med anna o några till i vasaparken..

Tisdag gjorde jag inget bara var hemma, onsdags vart det middag på stan med goa vänner o i går lugnt hemma sen bio med lillebror som sov kvar.. A-team såg vi.. den var skitrolig :D måste kolla den igen..

O ja i dag har jag vart på Annas jobb o snackat lite skit med henne o sen får vi se vad kvällen bjuder på..

Hej hopps.. se ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback