B.U.S!!

Jag har brun utan solat mig.. va blek fet som fan.. blir en omgång till i morrn o på torsdag.

Åker på Monday bar Spring break cruise på fredag o kommer hem söndag så kan va trevligt o inte va super blek fet då.. tycker inte om att vara blek för jag känner mig tio ggr fulare när jag e det .. som att gå ut utan smink, man känner sig naken helt enkelt.

Båten går till Tallin denna gång, är inte alls taggad än men det kommer väl när mn e påväg till båten :)
Många bra Djs som ska spela på Hardfloor denna gång det gillar vi verkligen :P

Är inte sov trött än, det bådar icke gott. Jag behöver sova i natt så jag inte e död i morrn när jag ska träna o jobba.

Tänk om det bara kunde säga Poff o så var man supersmal igen som på gamla goda tiden.. men icke icke.
Man ska behöva slita o träna o äta nyttigt o så går man kanske ner 1kg på två veckor. Det suger stenhårt.


Förut så rasa jag i vikt fort när jag satt igång o röra på mig o åt bra mat, det är tecken på att man börjar bli gammal då kroppen inte längre funkar som den ska. Jaja massa gnäll nu, det e bara mars som jag fick höra i dag o de eju sant. Har lite tid på mig tills sommaren e här o man måste kanske blotta halva sin kropp när kanske förhoppningsvis hettan kommer o hälsar på oss.

Guuuud vad jag längar till sommaren.. hata denna äckliga vinter o jävla snöhelvete nu alltså.. usch o fy fan för den alltså. Den gör ingen nytta alls. Varmt o solsken vill vi ha.
Så de så.


Nej nu bara en massa dravvel som vanligt ska väl ta o roa mig med att trycka mig runt på nätet o glo på tvn för att sen kanske somna i tid.

Heeeeej hopp.

Förra årets spring break cruise.. sjukt va tiden går fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback