Ledig i dag!! I Like.

Ledig i dag då.. i like it alot.. sen e det jobbhelg i vanlig ordning.

Blir lugnt i morgon kväll sen så har ja lovat att komma på Partylite hos min brors tjej min kusin ska dit oxå.
Dom ska sälja ljus de e inte riktigt min grej men ska bli kul ändå o ska bli kul o träffa familjen :)
Får se om mina skitungar e hemma då oxå.. saknar dom sååå mkt.. älskar mina finaste prinsessor..

När dom va i Italien



Ska slappa lite till o vila lite sen blir de gym eller promenad ute.. får se vad jag känner för.. de e ju sol ute iaf :)

Nej nu ska jag ta o vila lite till.

Hepp


Kommentarer
Postat av: Kusin Therese

Lyllos dig. vill jättegärna gå på partylite, det har en "ljusstake" man hänger på väggen som jag vill ha!

2010-03-04 @ 20:47:44
Postat av: Lajna

Marlene kom inte så du missa inte nåt iaf ;P

2010-03-12 @ 08:06:48
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback