Lugn dag..

har jag haft.. vilade lite tränade el ja körde 1 tim kondition 40min på bandet 20 min på crossen..

Helt ok dårå.. vill se resultat snart..

Ätit en god sallad till lunch, nyss hällt i mig en protein drink, ska kolla lite mera på tv o vänta på att Hanna babe slutar jobbet.. ska hem till henne o kolla nya lght.

Tänkte promenera dit om hon inte hämtar mig o vill åka o handla el nåt.. får se vad frugan säger sen <3

Beställt Quick diet pack 2010 från gymgrossisten i dag, va ett bra erbjudande beställde även 20 st bars från swebar.

Får se om de e nå bra grejer man har köpt :) hoppas det iaf. Vill inte köra vassen 2010 liksom hehe.
Måste fixa matlåda tills i morgon om jag ska sova hos Hanna. Känner mig seg men de e som vanligt, önskar att jag hade lite mer energi nån gång o inte var trött jämt men men vad ska man göra.

Hmm nej jag känner att jag inte har så jättemycket intressant o skriva just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback