Sova i natt!??

Skulle ju vara kanon trevligt om jag lyckades somna i tid i natt..kunde inte somna natten till i dag.. så störande alltså.. va trött men inte sova trött.. så hoppas på bättre lycka i natt.

Jobbat i dag som vanligt.. körde kondition i morse 30 min hann inte mer så ska försöka hinna 45-60 min i morrn iaf innan jobbet.

Har hämtat mina prylar från gym grossisten nu ska bli intressant o testa allt hehe.. jävla massa prylar en hel organisation att komma ihåg o ta allt.

Nej om jag ska ta o glo lite tv o glutta runt på nätet en sväng känner att jag inte har så mkt spännande att förtälla just nu.

Byyye

Sofia är en hon.. ville hon poängtera efter jag kallat henne för han.. haha


Efterblivna mongisar delux haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback