Tack Anna..

för en jättetrevlig myskväll i går.. vi hade en del att ta igen.. dags att ta upp kontakten ordentligt nu igen..

Jag e ju så himla dålig på att höra av mig.. man jobbar så mkt att man orkar inte riktigt när man kommer hem men nu så ska det bli skärpning..

Anna sov kvar o jag sov som en stock.. så här bra har jag inte sovit på länge.. va riktigt skönt hehe :P

Funderar på om man ska gå ner i gymet o köra en 30 min på bandet innan jobbet.. får får se.. behöver ju verkligen motionen.. SKA gå ner i vikt alltså.. maten sitter o ja motioner en hel del så fan borde det hända något snart tycker man.

Nej nu så ska jag vila några min till sen fan måste jag träna lite..

Thi hi gammal bild på mig o Anna <3


Haha Anna ska alltid flumma på bild <3




By bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback