Trött.

E vad jag e jag.. trött som fan.. fast jag sovit masor.. de e ju nåt fel på mig kan inte vara såhär trött jämt o ständigt :(


Jaja skit samma.. va iaf hos pumisen i dag o vi kollade på The Descent 2, va skit bra men va några störande moment i den.. vart även sentimental i slutet o fällde nästan några tårar.. haha tur man e hård som sten som vanligt.

Fick även upp skenorna i taket o jag hoppas lilla Vonca kan hålla sig från att sätta upp gardinerna tills i morgon så limmer hinner härda.. vet ju att hon har lite dåligt tålamod o att de börjar klia i fingrarna på henne ganska fort,.. haha märks att vi känner varran allt för väl.

Sen vart de promenad hem förbi ica o handla hem lite saker sen hem o lagade mat o har nyss ätit o ska snart släpa mig in i duschen men först two and a half men på 3an..

Känns som att det blir nanna kudde tidigt i kväll.

I morrn tror jag att mina grejer från gymgrossisten kommer :D ska bli najs.

Nepp nu e de tv tajm

Gammal pic på mig o Jonnisen :)


Lääängesen


Hmm lugg o mörkt hår igen??


Hmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback