I kväll e det

feeeest :) ..

Jag o Pumisen ska firas .. jag 27 hon 30 :)

Vi har blivit stora tjejor nu ;P Grattis till oss <3


Fredagskvällen vart lugn .. riktigt skönt .. men jag e iaf trött som fan sj .. har sovit konstigt i natt pga.
mina mongo drömmar .. men men .. e iaf inte bakis o de e skönt .. ska ta o vila lite till sen springa ner till tvättstugan

Har bokat hela dagen 11-17,30 .. de e skönt för då slipper man stressa o allt hinner bli torrt, för på torsdag nästa vecka åker jag o då måste jag ha allt tvättat o klart. Packningen får börja i morrn tror jag .. fick låna en jumboväska av Stefan på jobbet så nu kan jag packa bäst jag vill hehe ;)

I går så kom svägerskan Nina o mina ungar o hämta mig efter jobbet :D sen fikade vi lite hemma hos mig.. fick jättefint paket från dom.. Alicia hade valt, en typ pasta burk jättefin o i den så låg det bodyscrub, ansiktsmask, läppglans, glittereyeliner och glitternagellack :) så himla gulliga .. älskar såna presenter.

Ungarna lekte lite o kollade på Bolibompa o jag o Nina hade lite vuxentid, det e sällan hon o jag hinner ha det så det var jätte trevligt <3

Efter dom åkt så var jag så trött att jag la mig i sängen o kollade på serier, sen ringde Nina o sa att jag tappat min plånbok i hennes bil .. haha så typiskt klantiga mig :P .. o nu ringde hon precis så ska springa ut o hämta den.. måste ju ha den till att gå på systemet o tills i kväll :D

Sådär plånbok hämtad, ungar kramade o pussade på <3

Nu måste jag snart ner i tvättstugan igen ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback