Veckan som gått...

har det vart mkt på jobbet m.m .. så jag har vart helt slut som människa .. sen fick jag reda på en sak på som fick man att tänka till.. tänker inte säga vad men det känns verkligen som att det e dags för mig att gå vidare i livet.. men tänker iaf anstränga mig ordentligt och göra mitt bästa på jobbet .. fast det inte alltid uppskattas eller syns.. min resa kommer förhoppningsvis att mig gott .. ge mig mer energi o göra mig lyckligare som människa .. tänker o tänker o tänker vad jag vill göra med mitt liv egentligen .. förut kände jag mig nöjd bara jag hade en bra pojkvän o ett jobb o nånstans att bo .. men nej det räcker inte längre .. jag e inte lycklig här.. älskar mina vänner så himla mkt o min familj .. iaf delar av den .. en riktigt bra pojkvän har jag aldrig haft .. iaf inte en som passat mig o min personlighet till fullo .. det sista så kallade förhållandet var ju mer än en total flopp .. man kan inte ens kalla det ett förhållande men personen i fråga fick mig iaf att tycka väldigt mkt om honom o även om jag vissa dagar inte känner nånting o att det var det absolut bästa som hände att vi inte e ett par så blir jag iaf ibland sentimental o lite ledsen o saknar.. folk tror inte att jag e känslig men de e jag .. för känslig :/ .. sen den här staden den påminner en heela tiden om allt som vart o man kan inte fly någonstans .. alla känner alla o det snackas skit o skvallras högt o lågt .. alla har knullat med alla .. nej usch jag vill bort..

Men kommer jag att lyckas ta det stora steget att bege mig ut i världen o stanna borta en längre tid.. hmm det återstår o se .. jag vill inte vara här längre ... jag vill packa ner alla mina nära o kära i en väska o ta med dom, men det går ju tyvärr inte :/ ..


Jaja skitsamma i det i kväll för i kväll ska jag vara med min älsklings gumman Malin <3<3<3<3<3


Ska ta mig en dusch nu .. e svettig o äcklig efter dagens städning o tvättning.. ska nog ta o ringa min pumis först för hon svarar inte på msn hehe ;P

Jag kommer sakna dig gumman <3


Traaaaaaaaaaaaaanceeeeeeeee!!! <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker du gör helt rätt att börja täka på en förändring! Lika bra att glöra det medans du fortfarande är ung! Hade jag varit sigel, eller blir jag det en dag så kommer jag flytta härifrån..den saken är säker!

Puss gumman <3

2010-11-06 @ 18:08:00
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Lina

Tina: Tack gumman .. ja jag känner verkligen för att göra nåt nytt i livet .. även om jag älskar alla er vänner här hemma o skulle sakna er så finns no ju kvar <3 pussen

2010-11-06 @ 18:23:49
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback