Kan fortfarande inte fatta det...

att jag ska åka till Australien.. weeeeeiiiiiii ... fick nyss ett mail av min darl hur mkt det kostar att vara där o roa sig o äta ute o handla hem mat till en middag.. det va bra priser o mina pengar kommer räcka bra där nere om jag bara tänker på hur jag slösar dom.. men ska helt klart roa mig oxå o inte bara vara ekonomisk hehe ;P så länge jag har min Alex så e jag nöjd <3 o sooool o väärme.. underbara värme.. <3


Va o inventerade i Bauhaus Örebro i går o dom har jättefint varuhus med snygga inredningar mot vårat hus som börjar bli gammalt o lite omodernt men fan vad stökigt o dålig ordning dom hade.. jag tycker de e stökigt på mina ansvarsområden när jag inte hinner med att städa o fronta som jag vill men shit vad snygga mina gångar på jobbet är mot deras .. hihi kändes faktiskt bra..
Sem kom jag hem 19,30 duschade åkte hem till frugan på ett glas vin o sen var vi ut en sväng på skyan o cirkus.. va så roligt eftersom jag o Hanna aldrig går ut tillsammans nästan... min bästa babe <3 men det ska inte bli en vana igen att gå ut mitt i veckan men ett undantag för min babe såklart..

Nej nu måste jag äta frulle sen jobbe.. bye bye, vilka ni nu är som läser? Ni e ganska många ser jag på statistiken men inga kommentarer jue.. kommentera mera ;P inte vara blyga hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback