Lediga dagen e snart över..

o jag har har inte ens öppnat persienerna, har inte orkat.. doom bygger iaf upp dom nya balkongarna precis utanför mitt fönster.. får se om det blir nå affären annars så kommer jag nog inte lämna lght i dag..

Har iaf tvättat 3 st ikea säcker med tvätt.. va ju som vanligt en hel del.. tvättade lite jackor oxå.. rensat avlopp i duschen m.m .. ja en aktiv dag helt enkelt hehe ;P


I morrn börjar jobbhelgen jippieee ;P blir en lugn helg tänkte jag.. kanske filmkväll med tjejerna på lördag :)

Borde ta o laga lite mat nu.. men tror inte att jag har ett sånt stort urval direkt.. storhandla skulle ju behövas om man säger så.. men orka..

Nej nu ska jag kolla om jag har nån bra film att glo på i kväll..

Haha ibland så undrar man vad som gick fel..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback