Sick sick sick..

i say.. att en 21 årig kille hänger sig live i webcamen.. o nyfiken som man e va jag tvungen att kolla klippet.. man borde inte men jag gjorde ändå.. verkligen helt sjukt att ta livet av sig sådär.. killen kan verkligen inte mått bra på nåt plan.. tråkigt för hans vänner o familj o att han missar resten av sitt liv..

Sjuka grejer händer i våran värld.. mer än vad man tror o vill vetas vid..

Sj sitter jag här o har nyss duschat.. har färgat håret igen för det tog inte ordentligt förra färgningen.. o hade en askass hårfärg förra gången.. den här verkade mkt bättre o va helt amoniak fri.. eller tog intensivtoning den här gången... tog rödsvart.. men den såg mer röd ut på färgprovet.. får se om det bara blev svart eller om det blir en snygg skiftande färg mellan svart o rött.. :P .. det såg lite rött ut innan jag sköljde ur.. återstår o se..

Det roligaste e att alla killar på jobbet reagera först på  att jag färgat håret.. tjejerna tog längst tid på sig att kommentera.. hehe det brukar ju vara killar som inte ens märker om man gått från blond till mörk ;P

Har iaf fått reaktionen att jag ser bättre ut i riktigt mörkt.. tackar o bockar då jag sj trivs bättre i det ^^

Får se om jag orkar gå upp o föna håret eller om jag väntar tills i morrn för att se resultatet.. känner mig lite lat ;P

Har några avsnitt av Medium o Ghost whisperer jag tänkte kika på.. somnade efter halva Medium i går så får se om det blir bättre lycka i dag att kolla klart hehe..

O jag e verkligen anti höst o vinter.. de e mörkt o kallt.. jag blir höst deppig .. tur jag har min resa att se fram emot.. min hud torkar ut av kylan.. jag e torr som ett fnöske vilket betyder att jag måste smörja in varenda millimeter på kroppen.. ilandsproblem jag vet men de e faktiskt drygt som fan plus att jag blir förkyld jämt på hösten o vintern.. nej jag vill ha sommar o varm vår året runt.. när det är knoppar på träden o buskarna o det sen blommar för fullt.. de e såå mysigt.. i love it.. dom här höstlöven som e nu gör mig inte glad o jag tycker inte att det e mysigt o fint.. nej de e bara deppande o tråkigt.. men jaja.. de e som de e .. hoppas på nada snö i år.. de e vad jag önskar mig.. jag säger hellre regn än snö..

Gu va trött jah blev då.. får se om förkylningen känns bättre i morrn o jag e piggare i kroppen.. om jag e det så ska jag träna kl 8 med Tina innan jobbet :)

Nehe.. nu ska jag glo lite på mina serier.. bye bye..




Kommentarer
Postat av: Mirre

usch ja kolla också, fan ja mår illa nu, hemskt!

2010-10-12 @ 22:51:28
URL: http://mirelleelisabeth.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det e såååå sjukt .. uscha :S

2010-10-13 @ 21:11:59
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback