Snart dags för jobb..

Jahapp, då e det jobbdags igen då snart.. ligger här i sängen o nyser.. när ska denna förkylning ge sig liksom..

I går så sov jag o vilade hela dagen.. lite värdelöst att göra sin lediga dag men det behövdes.. nu ska jag käka frukost o duscha sen blire jobba som sagt..

I kväll kommer Lisbeth hit o kollar film :)  blir en lugn myskväll :P

I morrn jobba 10,00-17,45 sen blir det sthlm, Munchen bryggeriet.. de e trance på G ;P

Va ett bra tag sen nu jag var på ett trance event men har vart tvungen att spara mina pengar till min resa.. men tänkte att jag skulle unna mig denna kväll iaf.. har ju lärt mig att snåla ordentligt dom senaste månaderna iaf ;P

Nej nu måste jag fixa här innan jobbet.. fan vilken tidsoptimist man e alltså.. ha en bra dag alla.. se ya

Finaste <3 ..längtar efter dig..puss puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback