Usch..

att man aldrig kan bli frisk.. orkar inte gå omkring o vara småförkyld hela tiden :/

Sen e det jobb 6 dgr den här veckan så det blir inte mkt tid att ligga hemma o bli frisk på heller..

Jaja så e det ibland..

Ska ta o vila lite nu o kanske kolla någon film.. eller nyaste Desperate housewives har ju kommit ut i dag så det blir att kolla på det först o främst.. sen har jag nyaste Ghost whisperer på datorn :) älskar mina serier.. bland det bästa som finns.. kan ligga en hel dag i streck o bara glo på serier :P

Sen har jag flera nya skräckisar oxå på datorn.. me likei that ;P

De e ett jävla liv utanför på gården, dom håller på o byter balkonger så har en massa olika snubbar som hänger i en korg utanför fönstret från o till.. tycker dom borde slutat för dagen kl e ju ändå snart 19,00 .. jaja det blir bra när det e klart.. ny o fin balkong :)

Nej om jag ska ta o titta på Desperate nu då ;P

Snart ett år sen.. tiden går fort.. alldeles för fort ibland..

Kommentarer
Postat av: Mirelle

tur att ja läste din blogg, desperateeee! ska ladda ner nu :) ses på jobbet :)

2010-10-11 @ 23:34:50
URL: http://mirelleelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback