Vill bara säga att...

livet flyter på rätt bra nu.. :)

7 veckor kvar till min avresa till Australien, jag e singel o jag trivs med det.. visst har jag haft mina svackor emellanåt o saknat o vart lite ledsen o sentimental.. men inget som jag inte kan hantera och jag har inte gråtit över en kille eller kärlek ihuvudtaget på flera månader :)

Singel livet e toppen o jag åker snart till min Alex i Aussie.. hon säger att det finns sjukt mkt snygga killar där ;P
Vem vet man kanske trivs som fisken i vattnet o åker tillbaka o stannar en längre period :D

Weii vad jag längtar..

Ska försöka ta tag i bloggandet igen, folk som önskar att jag ska skriva så dom kan följa mitt liv på bloggen.. trodde inte att det var så intressant med tydligen lite så hihi ;) blir väl vänner mest som man inte hinner träffa så ofta som följer bloggen kanske ;P


Nej nu väntar jag besök.. glömde ju min hemnyckel IGEN på jobbet men bästa Daniel hämtade mig och körde mig till jobbet o hem igen :D så nu vart hela kvällen försenad men men.. ska färga håret oxå :D

Snart så ses vi min Darl <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback