Blogg..

torkan fortsätter för min del .. e väl kanske inte riktigt min grej längre i dont know ..

Har iaf vart sjuk nu sen i måndags, magsjuk de luxe .. hur ofta kan en o samma person bli magsjuk kan man ju undra .. :/ .. suck .. men får väl se det som en rensing av kroppen hehe .. kanske man har tappat nåt kilo på köpet om man har tur ;P

Här har det inte hänt mycket på sistonde iaf, jobbar, sover, tränar kan hända att man gör nåt på helgen om man orkar. Har gått ner ca 5 kg nu men det står helt still på vågen dom två senaste veckorna men man får väl helt enkelt ha tålamod. Bara att fortsätta äta nyttigt o fortsätta träna o fortsätta festa mindre .. festa mindre e inget problem för det har jag inte direkt nå sug efter nuförtiden.. visst e det kul ibland men nej jag klarar mig bra utan .. jag uppskattar mer att sitta hemma med några goa vänner o spela lite spel o snacka skit över lite vin el öl .. e de det som kallas att bli äldre el haha .. hade en riktigt trevlig spel kväll i lördags o vi spelade våghals o det innebär även att skicka sms o ringa folk om helt obegripliga saker o jag kan ju säga att folk trodde att vi gått o blivit knäppa ( mer än vanligt hehe )

Fredagen spenderas med Emma som dom 2 tidigare fredagarna, mkt trevligt .. välldans go den tjejen :)

Har även rett ut allt med en annan vän, som jag saknat men var arg på o lät det gå så pass långt så vi knappt pratade längre men nu är det uträtt o det gör mig glad <3 lägga det gamla dåliga bakom sig o det nya bra framför sig :D ..

Kärlek: Haha ja där har jag gått in i celibat tror jag ;) orkar som sagt inte dejta o jag vill inte träffa någon heller innan Aussie .. känns så onödigt men ibland så saknar man att ha någon men man överlever det oxå .. skönt att vara sj o man blir bortskämd med att man bara har sig sj att tänka på .. men det e nyttigt ..

Sen så planerar jag ju som sagt just nu min långa resa tillbaka till Australien o det e mkt som måste fixas, blir ju helt yr i skallen.. har massor som måste fixas .. men det ska nog gå bra .. kommer ju att vara värt det i slutändan :D

Så alla nära o kära el okära ;P ni slipper se mig i ca 6 mån efter sep-okt i år .. enjoy haha ;P

Nehepp vet inte vad jag ska skriva mer om nu .. bye bye ..

Jag o Malin gumman <3


Åhh världens sötaste lilla Diva


Haha ett tappert försök att posa i lite onyktert tillstånd hehe


Världens bästa Malin gumman <3


Bästa bästa Alex <3


Take me back please ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback