Borta bra ...

men hemma bäst <3 hemma nu efter en helg i Karlstad o det var jättetrevligt att komma bort men de va skönt att komma hem igen ^^

Berättar mer sen om helgen för nu ska jag nog ta o slänga på en film o gosa ner mig i sängen <3

O så ska jag hoppas på att min iphone kommer i morrn :D .. vill ha nuuu Trodde det var den som kom i torsdags men sen när ja hämta ut pktet så var det min jävla router .. snacka om besvikelse hehe ;P Nepp nu film


Mys på hotell hackspett .. ge mig sommar igen tack
Mys på hotell hackspett .. sommar igen tack

Bästa Malin o jag <3
Bästaste Malin <3

Man e ju grym på att baka pepparkakor ;)
Att man e grym på att baka pepparkakor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback